3. Island
  4. Týždeň okolo Islandu

Týždeň okolo Islandu

Roadtrip vo štvorici okolo celého Islandu. Vodopády, sopky, ľadovec, vrtochy počasia ale aj prelet lokálnou linkou, či nepríjemné prekvapenie v podobe defektu. To všetko sme stihli za týždeň na palube
Cestopis z roku 2022 napsal cizy

Zážitky pro tebe sepsal cizy

09. 06. 2022, poslední aktualizace 2022-06-09T13:14:20+02:00

cizy žije na Slovensku a procestoval 56 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 8 let, napsal pro tebe 28 cestopisů . Má své stránky https://romanherda.com/.

Komentáře

Další cestopisy, které napsal cizy

Októbrové Arménsko
cizy 2021-12-06T15:59:49+01:00 0 komentářů
Arménie 2021

Návrat do Arménska po 11 rokoch, kde som počas predĺženého víkendu stihol autom navštíviť Gyumri a Sevan, od ktorého som sa cez Selim Pass presunul ku kláštoru Noravank. Na záver Jerevan.. Keď Wizz otvoril linku z Viedne do Jerevanu, vedel som, že je iba otázkou času kedy ju využijem. V Arménsku som bol naposledy pred viac ako 11. rokmi, kedy som sa tam po dvoch týždňoch dohrkotal po…

Roadtrip juhozápadnou Ukrajinou
cizy 2021-11-13T12:59:40+01:00 0 komentářů
Ukrajina 2021

Povinným 2 týždňom voľna sme sa rovnako ako posledné dve letá nevyhli ani v tom súčasnom. Neistá doba nepraje neistým nákupom leteniek dlho dopredu, tak nám neostalo nič iné, ako zopakovať vzor z…

Predlzeny vikend v Krasnodare a Soci
cizy 2021-10-06T10:15:47+02:00 0 komentářů
Rusko 2021

Po piatku v rozhorúčenom Krasnodare sa na víkend presúvam do prímorského a kúpeľného mesta Soči okúpať sa v mori a navštívim aj olympijskú Krasnaju Poljanu. . Už počas relaxovania v Chorvátsku mi to nedalo a stále som sa pohrával s myšlienkou využiť FAN ID naplno. Hranice Ruska sú (minimálne pre Slovákov) zatvorené už od 16. marca 2020 a len vďaka Euru…

Rusko v dobe covidovej
cizy 2021-09-25T19:20:49+02:00 0 komentářů
Rusko 2021

10 dní na trase Moskva - Petrohrad - Archangeľsk - Severodvinsk - Murmansk - Zapoljarnyj - Nikeľ - Kolský vrt. Cestovanie do pre mňa “poriadnych” destinácii som kvôli pomýleným gastrochúťkam najľudnatejšej krajiny sveta nezažil už od februárového Kyjeva v roku 2020, teda dlhých 16 mesiacov. S posunutým Eurom…