3. Norsko
  4. Víkend v mrazivě bílém Oslu

Víkend v mrazivě bílém Oslu

V první polovině ledna jsme se rozhodli vydat na krátký eurovíkend do zimní norské metropole Osla. Zde je, jak naše cesta probíhala.
Cestopis z roku 2019 napsal David Eiselt

Zážitky pro tebe sepsal David Eiselt

22. 01. 2019, poslední aktualizace 2019-03-17T11:21:29+01:00

David Eiselt žije v České republice a procestoval 49 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 8 let, napsal pro tebe 8 cestopisů a pomohl sepsat 19 průvodců . Má své stránky https://www.cestujlevne.com/.

Lukáš Horák

Super, přesně takové víkendy mám rád. Koukni na norský Skjelvet o zemětřesení v Norsku, hodně dobrá podívaná na to, jak se bortí Oslo https://www.csfd.cz/film/646738-...t/prehled/ (najdeš u mě :-))

Michal

Dík za cestopis. Přesně nad podobným itinerářem uvažuji a vždycky, slovy vždycky mě odradí hrubá kalkulace nákladů a fakt, že v Oslu prakticky nic není 😂 Radši Bergen, ale ten mi už Norwegian z Prahy zrušili.

Další cestopisy, které napsal David Eiselt

Na gazpacho v soukromém tryskáči
David Eiselt 2019-09-05T14:38:02+02:00 19 komentářů
Evropa 2019

Pojďte se proletět do Madridu v byznys třídě a soukromém letadle přes Drážďany, Mnichov, Düsseldorf, Lucemburk, Frankfurt a Londýn.. Čas od času se objeví letenka, kterou si letečtí nadšenci chtějí prostě a jednoduše bez závazků proletět. Tedy s pocitem toho, že hlavním cílem cesty bude let samotný, nikoliv pobyt v destinaci. A to…

🙏 Praktické
Víkend v Kolíně nad Rýnem s výletem na Drachenfels
David Eiselt 2019-05-22T12:08:00+02:00 2 komentáře
Německo 2019

Inspirace pro krátkou cestu do Kolína nad Rýnem včetně okolních míst jako Drühl, Bonn či Dračí skála Drachenfels.. Drtivá většina mých cest začíná a vzniká díky zvýhodněným cenám ať už letenek či ubytování. A ani tentokrát tomu nebude jinak. Když se objevily zpáteční letenky na typicky obchodní lince z Prahy do…

Po stopách prvního letu Českých aerolinií
David Eiselt 2019-01-12T00:17:26+01:00 12 komentářů
Slovensko 2019

České aerolinie 11.1.2019 ukončili provoz své historicky nejstarší linky mezi Prahou a Bratislavou. Vydal jsem se s ní rozloučit.. Trocha historie z letectvíPo konci První světové války je Evropa doslova zaplavena vycvičenými piloty a stroji, jež neměli praktického využití a i díky zničeným železnicím a silnicím přichází ke…

Nejlepší byznys třídou z Prahy do katarského Dauhá
David Eiselt 2019-01-02T20:42:16+01:00 18 komentářů
Katar 2018

Nahlédnutí do byznys kabiny Qatar Airways letounu Boeing 787–800 Dreamliner, která je hodnocena jako nejlepším prémiovým produktem na světě.. Když se v loňském roce v Praze objevily katarské národní aerolinie Qatar Airways, vzbudily velké pozdvižení. Není divu, na jejich příchod se čekalo několik sezón a Letiště Praha vyloženě volalo po…