3. Kosovská republika
  4. Za poznáním Balkánu: Kosovo

Za poznáním Balkánu: Kosovo

Nejmladší země Evropy s pohnutou historií, která má ale překvapivě dost co nabídnout. Pravoslavné chrámy, mešity i nádhernou přírodu.
Cestopis z výpravy „Za poznáním Balkánu“ z roku 2019 napsal Čeněk Šmerek

Zážitky pro tebe sepsal Čeněk Šmerek

27. 05. 2019, poslední aktualizace 2019-05-27T19:23:10+02:00

Čeněk Šmerek žije v České republice a procestoval 17 zemí světa, nejvíce Evropu. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 3 cestopisy . Má své stránky http://www.cenovycesty.cz/.

Michael Daněk

Díky za skvělý cestopis! Byl mi inspirací pro cestu do Kosova.

Ahoj Čendo, klobouk dolů před Tebou a Tvými zážitky a postřehy z cest.Je v tom i kus osobní odvahy...

Ještě jednou díky za super cestopis.

Jarek M.

Avatar uživatele Mauny
Mauny

Super cestopis, dík! Už tam musím vyrazit :-)

cali

Za mě dobrý, pěkné fotky i myšlenky v závěru. Jen ostřelování protiraketovým dělem... Ach ti dnešní mladí kluci:-))

Čeněk Šmerek

Tak praví česká wikipedie. :) Ale ve zbraních se nevyznám, to přiznávám. :-D

Bulharsko a Řecko 2020
David Hosl 2020-10-30T21:09:48+01:00 0 komentářů

Běžecky po pobřeží Bulharska. Rodinné ALL IN na Rhodosu. 2v1. Rok 2020 bude v dějinách cestování (a nejen v nich) už navždycky zapsaný černým písmem. Celosvětová pandemie novým typem koronaviru a jím způsobeným onemocněním zvaným COVID-19 obrátila svět vzhůru…

Lanzarote - kanárská brána do pekel
Tesna 2020-10-28T21:34:39+01:00 0 komentářů
Španělsko 2017

Když už jsem letos sepsal cestopisy ze tří Kanárských ostrovů, řekl jsem si, že dopíši i ty další dva ostrovy, které jsme doposud navštívili. . I když asi nebudou tak úplně bezprostřední jako ty, které vznikají ihned po našich cestách, s odstupem času pak naopak ukáží to, co v nás zanechalo ty nejsilnější dojmy. A začnu ostrovem Lanzarote,…

PORTUGALSKO COVIDOVĚ

Tohle není cestopis - jen pár střípků z blbé doby covidové.... Anticovidové restrikce nabírají na síle a sluneční svit právě naopak. Proto je potřeba se někam ztratit.... Nejlépe tam kde je to naopak. Snad už jen jedinou zemí na světě která se nás neštítí je…

Goteborg
Šárka Skrbková 2020-10-27T11:48:04+01:00 5 komentářů
Švédsko 2020

na skok do Švédska. Tak jsem našla zpáteční letenku za 258 Kč, no nekupte to. Ale i teď seženete akce do 600 Kč za zpáteční letenku a Švédsko pořád umožňuje volný vstup bez nutnosti karantény nebo negativního testu na…