3. Kosovská republika

Cestopisy

Příběhy z výprav napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy

Nejošklivější hlavní město plné kontrastů. Priština se otevírá turismu
Michael Daněk 2020-01-02T13:29:48+01:00 11 komentářů
Kosovská republika 2019

Kosovo – mladá zem s bohatou historií a množstvím kontrastů. Jaká je a stojí za zvážení návštěva této země, do které zatím jezdí českých turistů poskromnu? . Priština je českým turistům dobře dostupná především díky přímému leteckému spojení z Vídně. Zpáteční letenka vyšla v prosinci na zhruba 3 tisíc korun, pokud jste flexibilní a na termínu…

Šílený Balkán
Ondřej Tollinger 2019-10-29T22:16:11+01:00 5 komentářů
Evropa 2019

Stačí si půjčit auto a vyrazit na více jak 3 000 km cestu. Šílený BalkánPočáteční plán zdolat nejvyšší hory Bosny, Černé Hory a Kosova se hned v úvodu nepatrně zkomplikoval rozhodnutím, že skupina se na cestě do Kosova rozdělí. Důvodem rozdělení byly…

Za poznáním Balkánu: Kosovo
Čeněk Šmerek 2019-05-27T20:23:29+02:00 5 komentářů
Kosovská republika 2019

Nejmladší země Evropy s pohnutou historií, která má ale překvapivě dost co nabídnout. Pravoslavné chrámy, mešity i nádhernou přírodu.. Kosovo mě fascinovalo už hodně let a tak není zas tak překvapivé, že jsem na svůj první pořádný trip v životě vyrazil právě sem. Pokud vás zajímá celý můj týdenní pobyt na Balkáně, tak doporučuji si…