Blog Cestujlevně.com

Tipy dobrodruhů, nomádů a baťůžkářů, které ti ušetří peníze a zpříjemní cestování
  • Blog
Vše o přestupu na letišti a jak probíhá let s mezipřistáním
napsal David Eiselt 2017-08-23 22:15:00 37 komentářů

Ať už plánujete cestovat po Evropě či mimo ni, je velmi pravděpodobné, že vaše cesta bude obsahovat alespoň jedno mezipřistání. Jak takový přestup probíhá, co se děje se zavazadly, kdy získáte…

Hotely zdarma při přestupu – kompletní seznam aerolinek
napsal Kryštof Hájek 2017-07-03 16:38:00 17 komentářů

V minulých článcích jsme cestovatelům přiblížili, jaké aerolinky a jaká letiště poskytují zdarma vouchery na jídlo či vstup do salonků, případně bezplatné prohlídky měst při přestupu. Co ale dělat,…

Odbavení cestujících na letišti – jaké jsou druhy?
napsal David Eiselt 2017-03-22 20:45:00 48 komentářů

Pokud již máte zakoupenou letenku, je na čase se odbavit. Existuje několik způsobů, které si teď ukážeme. Klasické odbavení na přepážce na letišti Rozumějte odbavení na tzv. check-in přepážkách.…

Bezplatné organizované prohlídky měst při přestupu
napsal David Eiselt 2016-05-27 16:51:00 38 komentářů

V minulém článku jsme si řekli, jak získat zdarma voucher na jídlo při přestupu. Dnes si ukážeme, na kterých letištích lze vyplnit delší přestup návštěvou města s průvodcem, někdy i občerstvením a…

Občerstvení a letištní salónky zdarma při přestupu
napsal David Eiselt 2016-05-25 20:30:00 104 komentářů

Delší a zpravidla nutné přestupy nás potkávají téměř v každém letenkovém itineráři, a nezáleží na tom, jestli letíte do Evropy nebo daleko za její hranice. Pokud se neřadíte mezi šťastné držitele…