6 hodin vpřed, 30 let vzad

čtení na 22 minut
hodnoceno 42 x

Cestopis z roku 2018 napsal Kryštof Hájek

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal Kryštof Hájek
Cestopis byl naposledy aktualizován 2018-12-28T16:15:58+01:00

Kryštof Hájek procestoval 67 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidal před 6 lety a napsal pro tebe 13 úžasných cestopisů.

Zobrazit profil

před 3 lety

Ahoj Kryštofe, pokud jsi už zprávu nezaznamenal - https://www.e15.cz/byznys/doprav...et-1359167

před 3 lety

Ahoj, koukal jsem na to. Tohle už opravdu vypadalo jako poslední let, nicméně kdo ví. Alrosa před tím už 3x oznámila konec Tu-134 a nedostatek letadel ji vždy donutil ji opět poslat do vzduchu. Ale je pravda, že teď už mají 737 dostatek, takže to asi fakt bude konečná.

před 4 lety

Vdaka za clanok :) kolko stali prelety v ramci Ruska?

před 4 lety

Novosibirsk - Polyarnyj: 3900 Kč; Polyarnyj - Mirnyj: 980 Kč, Mirnyj - Irkutsk: 4100 Kč.

A ty "normální" lety s Uralem z Moskvy do Novosibirsku cca 2500 Kč a s Pobědou z Ulan-Ude do Moskvy 3500 Kč.

DIk :) celkom palky tie vnutrostatne lety, vychadzaju takmer rovnako ako prelet do europy. Uz som sa radoval, ze niekto objavil lacne vnutrostatne linky po Sibiri :)

Lukas
před 4 lety

Pecka vyprávění. Dobře jsem si početl, budu se těšit na další 👍

Michal
před 4 lety

Perfektní story a super fotky. Těším se na tvojí další destinaci :)

zelig
před 4 lety

Pěkně napsáno, humoru tak akorát a žádné chvástání, moc hezky se to čte Kryštofe. Pokud bys chtěl vidět všechna ta letadla ještě jednou, tedy ne v akci ale jen na ploše, doporučuju muzeum hned vedle letiště Kyjev Žuljany.

před 4 lety

Díky za pochvalu :) Jojo, Žuljanské muzeum dobře znám a moc se mi líbí, zajímavých kousků tam mají hodně. Pěkné muzeum podobného typu, jen ještě větší, je taky v Moninu u Moskvy, ale to znám jen z doslechu, osobně jsem tam nebyl.

Trip report je super, díky! Ale pro mě, jako člověka který dvakrát letěl s TU154 s ČSA do Chorvatska, je těžké pochopit, že někdo kvůli tomuhle letadlu cestuje na konec světa.

před 4 lety

Díky všem za reakce! :) Já po tom právě pokukoval už roky před tím, ale pořád jsem sbíral odvahu, až to letos už nešlo odkládat.

Proky

Paráda, kámo! Tohle jsi měl naplánovat o rok dříve, než se mi narodilo dítko - to bych letěl s vámi. ;) Já tedy až tak „neulítávám“ na těch letadlech, ale zase mě hodně lákají ta sibiřská ruská města. Přesto mám na pažbě zářezy v podobě letů s Tu-204 (Peking-Pchjongjang) a 2x Tu-154 (vnitrostátní v KLDR) a byl to rozhodně zajímavý zážitek, takže tvému nadšení rozumím :)

před 4 lety

Tím, že financuješ severokorejský režim bych se fakt nechlubil.

Proky

Žes podobnou poznámku nepsal pod cestopis https://www.cestujlevne.com/cest...-kima-230, který jsi shodou okolností taky komentoval?

Nicméně beru na vědomí a příště se tě určitě zeptám, než někam poletím. ;)

cali
před 4 lety

Několikrát mě napadlo, co je s tebou, kam jsi zmizel...:-) Že o tobě není ani vidu, ani slechu.

Proky

cali: jojo, hodil jsem si to i do profilu, že dočasně přerušuji leteckou kariéru, abych mohl postavit dům, zasadit strom a rozšířit rodinu. :) Takže když jsem se po loňské návštěvě Faerských ostrovů dozvěděl, že čekáme dítko, další plány jsem zrušil, abych mohl být doma s manželkou. Holčička je od června na světě, dům se začíná stavět na jaře a ten strom už je pak maličkost. Absťák z chybějícího cestování byl překvapivě jen minimální, čekal jsem to horší. Za poslední rok jsem byl jen jednou v Barceloně na fotbale, ale už pomaličku nějaké roupy mám. Musím to skloubit s tím, že se mi moc nechce nechávat holky samotné doma. Určitě už nebudu moct lítat jak šílený (jako těch 79 letů před dvěma lety), ale už se těším, až malá povyroste a někam vyrazíme. Ale mezi takové ty cestující rodiny, které tráví celý rok na cestách, se určitě nezařadíme. :)

David Eiselt
před 4 lety

A letenkáři nebudou mít co žrát... :D

Proky

:D :D Neboj, myslel jsem na tebe, tak jsem přes CL booknul aspoň ten NY v businessu, abych si konečně zaletěl na tu NHL. Tak se musíš modlit, aby to vydrželo, protože jinak budeš dál o chlebu a vodě. :)

Michal _50
před 4 lety

Super! Dekuji. Moc pekne.

Dalibor
před 4 lety

Moc pěkné, snad se tím směrem a podobným stylem taky vypravím.

Sue Ellen Ewing

Pěkné, pěkné.

Jen cestopis z Ruska by měl být psán v azbuce kvůli autentičnosti a autor by si také prosvištěl ruštinu.

Petr H.
před 4 lety

Hezky sepsáno, moc mě to bavilo!

Krásný cestopis.

Martin
před 4 lety

Paráda, tomu říkám dobrodružství! Cestopis jsem přečel jedním dechem :-)