3. Rusko

Cestopisy z Ruska

Příběhy z výprav z Ruska napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Ruska

😂 Vtipné
Noc v Kaliningradu, aneb takový běžný život v Rusku
Avatar uživatele Honza
Honza 2020-03-17T16:22:01+01:00 13 komentářů
Rusko 2017

O ruské kultuře, existenciálním alkoholizmu a zážitcích z jednoho večera v Kaliningradu.. V Kaliningradu se pomalu stmívá, stojím na Leninově třídě a čekám na svou ruskou kamarádku, říkejme jí třeba Nasťa. Přede mnou je obchodní centrum Evropa a vedle mě babička prodávající kvas – v…

Murmansk & Teriberka s kúskom Piteru
cizy 2019-11-14T08:20:46+01:00 3 komentáře
Rusko 2017

Septembrový únik za polárny kruh do Murmansku a dediny na pobreží Barentsovho mora, kde sa natáčal oceňovaný film Leviathan. Na záver 48 hodín v slnečnom Petrohrade. . Poďme do Ruska! Tento nápad sa zrodil spontánne v marci, keď mi prišiel od Ryanairu mail so zmenou letových časov na Korfu, odkiaľ sme mali v pláne urobiť si okruh po Albánsku. Letenky teda išli na…

Na Leningrad do Petrohradu
cizy 2019-10-23T11:08:29+02:00 4 komentáře
Rusko 2019

Víkendová návšteva ruského hlavného mesta kultúry spojená s koncertom legendárnej kapely Leningrad.. Dva týždne po návrate z koncertu Def Leppard v Dubline, som stále pod vplyvom tohto hudobného zážitku browsoval internety a pozerať, na aký koncert by som ešte zašiel. Jedným z interpretov bola aj…

Do Vorkuty
cizy 2019-08-28T13:42:03+02:00 0 komentářů
Rusko 2019

Letná dovolenka v autonómnej republike Komi - Syktyvkar - prelet na LET-410 Turbolet do banského mesta Pečora a následne vlakom za polárny kruh do Vorkuty.. S končiacou zimou začínala vyvstávať otázka letnej dovolenky. Keďže nám však zamestnávateľ hádže polená pod nohy a nariaďuje povinnú dvojtýždňovú dovolenku uprostred leta, kedy je šanca zadovážiť si…

Petrohrad
cizy 2019-08-18T11:35:39+02:00 0 komentářů
Rusko 2019

Jarný lenivý predĺžený víkend v ruskom “hlavnom meste severu” s jednodňovým odskočením si do Vyborgu. . Takto takmer presne pred rokom som po dopití fľašky ružového na izbe hotela vo Velikom Tarnove nevedel čo od dobroty, tak som začal browsiť internety. O pár minút neskôr som tak už s úsmevom na…

Víkend pri ruskom Baltiku - Kaliningrad
tonic 2019-08-16T11:21:22+02:00 0 komentářů
Evropa 2019

Od začiatku júla nám do obskurnej ruskej exklávy medzi Poľskom a Litvou stačia bezplatné elektronické víza. Pôvodný plán návštevy severu Poľska sme operatívne upravili a na víkend nakukli do Ruska.. Začiatkom júla Kremeľ spravil nečakane ústretový krok. Nové bezplatné e-vízavýrazne zjednodušili vstup do neďalekejKaliningradskej oblasti, obskurnej exklávy s nemeckým dedičstvom. Tá sa rozprestiera…

Zimný Krasnojarsk
cizy 2019-08-02T10:15:54+02:00 0 komentářů
Rusko 2019

Februárový predĺžený víkend v Rusku. Deň v slnečnej Moskve a dva dni v sibírskom Krasnojarsku. . Keď sa necelé dva týždne po návrate z našej letnej dovolenky v Rusku objavili letenky s Pobedou do Moskvy za 70€ vedel som, že to nemôžem nechať tak. Tentokrát som to však z hlavného mesta matičky…

Severné Kaukazsko a Astrachánska oblasť
cizy 2019-08-02T10:05:22+02:00 0 komentářů
Rusko 2018

Letných 9 dní strávených v Rusku so štartom v Ingušsku, odkiaľ sme sa postupne presunuli do Čečenska a Dagestanu. Nasledovala návšteva delty Volgy a soľného jazero Baskunčak na hranici s Kazachstanom.. Rovnako ako vlani, aj tento rok bol marec mesiacom kedy sa rozhodovalo o našej tohtoročnej letnej dovolenke, a rovnako ako vlani padla voľba opäť na Rusko. Namiesto chladného severu sme sa však…

Transsibiřskou magistrálou za krásou Altaje a jezera Bajkal (1. část)
Jan Bouchner 2019-03-18T23:20:50+01:00 4 komentáře
Rusko 2018

Cesta z Moskvy k Šavlinským jezerům a přes duhové hory dál až na Bajkal. Tentokrát hlavně o tom, jak se hodí plánovat alespoň trochu dopředu.. Ú vodka“…a ty média, co kecají za sračky. Že prej ten fotbal nezvládnou zorganizovat. Jo, a počkejte na Kreml. Z toho se hoši normálně poserete,” zachytávám konec konverzace Honzy se svérázným…

6 hodin vpřed, 30 let vzad
Kryštof Hájek 2018-12-25T03:06:57+01:00 24 komentářů
Rusko 2018

...aneb putování po Rusku za starými Tupolevy, k Bajkalu, Obu i po Transsibiřské magistrále. Být leteckým nadšencem je krásná věc. Putování za zajímavými typy letadel, aerolinkami nebo letišti mě už nejednou zavedlo na úžasná místa, kam bych se jinak nepodíval. A to se mělo vyplnit dvojnásob…

Rusko
Avatar uživatele Tutina
Tutina 2018-12-08T13:34:49+01:00 6 komentářů
Rusko 2018

Putin - Putout - Putin - Putout. Tohle je můj první cestopis, tak to vezmu stručně.Datum: 1.-8.9.2018Doprava: Brno - Bratislava: Regiojet , Bratislava - Vnukovo a zpět: Pobeda, Moskva - Petrohrad: noční vlak, Petrohrad - Moskva:…