Krásy Kapského poloostrova

Pro koho je Nový Zéland drahý a daleko, West Cape je jednou z možností, kde se dá vidět a zažít hodně podobného.

Cestopis z roku 2017 napsala Šárka Morávková

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsala Šárka Morávková
Cestopis byl naposledy aktualizován 2022-10-01T11:30:57+02:00

Šárka Morávková procestovala 51 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidala před 7 lety a napsala pro tebe 11 úžasných cestopisů.

Zobrazit profil

Avatar uživatele hhh _1
hhh _1
před 3 lety

slupl jsem to jako malinu. Kdo jednou zkusí, potom musí :) Já byl letos už potřetí a když situace dovolí, pojedu přístí rok zase. Oceán je ledový, ale třeba v Gordons Bay byla voda jako čajíček. Jinak já tam jezdím na kola, infrastruktura pro MTB je tady skvělá, no a gastro scéna? TOP!:)

Šárka Morávková

Ahoj, my jsme se koupali loni (cestopis je z první cesty) v dubnu v Llandudno, bylo to krutý, ale šlo to. A na Boulders beach u tučňáků v pohodě, mezi kameny to celkem šlo. To je pro mě jediný mínus Kapska - že je tam studená voda . Jinak po Zélandu pro mě No.2 z TOP 10.

před 3 lety

Stačí se přesunout kousek na sever - třeba Durban a teplota moře už není žádný problém.

Avatar uživatele hhh _1
hhh _1
před 3 lety

Do Durbanu to asi už nenatáhnu, ale do Port Elizabeth to mám v plánu. Tak jako, já se koupal na Cliftonu, v Camps Bay, Llandudnu, dokonce i na Sandy Beach bez plavek, ale neni to pro každého ... :) Btw s tou teli, sledoval jsem populární Ultimate Braai Master, ale v Czechii se mi to nedaří nikde sehnat, nechápu že to nekoupil Netflix :/ Moc se třeba těším do Jonkershoek Nature Reserve, o které se taky zmiňujete a Aquila Game Reserve zvažuju. Ke Krugeru jsem trochu přičichl při první cestě. Teď jsem trochu navnaděný na ty Viktoriiny vodopády autem teda! Možná to taky zkombinuji s přejezdem vlakem Z Joburgu do Cape Townu ...

padrino11

Cestopis pěkný, ale na můj vkus už moc obsáhlý. jinak JAR super a určitě se tam budu vracet.

Kapské město je svojí kombinací architektury, pobřežních scenérií, vína, moře a Stolové hory asi jedno z nejhezčích měst světa. A v některé z vil na Clifftonu bych si dokázal představit i bydlet. Přijde mi až škoda trávit 14 dní jen ve městě a okolí. Já za necelé tři týdny stihnul autem cestu k Viktoriiným vodopádům a zpět.

před 3 lety

Ano, cestopis je dlouhý, psala jsem si ho tenkrát jen pro sebe :-).

Souhlasím, kdybych byla sama, tak moje cestování asi vypadá jinak. Vy asi cestujete sám (i když to z profilu není poznat). Mám s sebou manžela přes 70, takže to o "stíhání" už není. Nicméně i mně se to tímhle tempem líbilo a moc bych neměnila.

před 3 lety

V tomto věku je takový způsob cestování pochopitelný. To můj sugardaddy je mladší.

David Eiselt
před 3 lety

Padrina si Šárko neber moc k srdci :) neví co píše, čte mnohem delší cestopisy od Katky, někdy i dvakrát za sebou, a rozhodně si na délku nestěžoval 😃

Za mě díky za oba cestopisy. Psát pro sebe by mělo být jednou z těch motivací, aby se vzpomínky nevytratily;)

před 3 lety

Ahoj Davide, děkuju, v pohodě, já jsem vytrénovaná z Facebooku :-))). Jasně, že je to dlouhý, tak zase budou další cestopisy kratší, pokud tam vyhrabu něco použitelnýho. Od roku 2001 jsem si psala zážitky pro sebe (Alzheimer je potvora), od roku 2016, co mám web, i trochu pro lidi. Tak zatím ....

padrino11

Musím se za Davida také trochu omluvit - asi se nudí když mu nejde byznys a přehání to s pudrováním nosu.