3. Portugalsko
  4. Madeira: trekování v oblacích

Madeira: trekování v oblacích

Klikaté levády, dramatické útesy, nezapomenutelné východy slunce a dechberoucí hřebenovka. To byl náš srpnový týden na Madeiře.
Cestopis z roku 2019 napsala Michala M.

Zážitky pro tebe sepsala Michala M.

29. 08. 2019, poslední aktualizace 2019-09-15T17:20:47+02:00

Michala M. žije v České republice a procestovala 15 zemí světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsala pro tebe 3 cestopisy a pomohla sepsat 1 průvodce .

I nám se to podařilo z Lufthansou a byli jsme v září😀pecka!

David

Hehe stejné letenky, odlétáme ve středu. Díky za inspiraci!

Zdravime z Madeiry, vcera jsme prileteli za 2 801,- s Luftansou diky Cestujlevne. Jsme tu nadseni, mame nadherne ubytovani v Ponta dol Sol. Diky, kluci!

Leonard
  • (upraveno 2019-10-05T14:33:15+02:00)

já taky zavzpomínal na letošní velikonoce! Stejné letenky od Lufthansy jsme si nadělili pod stromeček, díky tomuhle serveru :)

Avatar uživatele lemming46
lemming46

Díky, zavzpomínal jsem na letošní velikonoce. ;) https://www.zonerama.com/Lemming...um/5265353

Michala M.

Krásné fotky! :)

Karibský motýl aneb Guadeloupe díl 2.
Avatar uživatele Tesna
Tesna 2020-05-30T19:42:42+02:00 0 komentářů

Cesta po druhé části ostrova - Grande-Terre a k tomu pár obecných poznatků na závěr. Po čtyřech dnech na Basse-Terre hodláme přejet na druhou, plošší a ne tak divokou část Guadeloupe – Grande-Terre. S paní se den dopředu domlouváme na odjezdu a ta je velmi vstřícná, je jí úplně…

Roadtrip Portugalsko 1.část
Avatar uživatele Jiří Fleischmann
Jiří Fleischmann 2020-05-28T12:40:10+02:00 2 komentáře
Portugalsko 2019

Lisabon, Sintra. Koncem roku 2018 jsme přemýšleli kam vyrazíme na jaře na dovolenou a padla volba na Portugalsko. Chtěli jsme skloubit trochu historie země, poznat další hlavní město a hlavně máme rádi přírodu a víno…

Azory aneb São Miguel je na dýl jak pár dní
Terez N 2020-05-27T22:33:59+02:00 0 komentářů
Portugalsko 2012

V Atlantiku je spousta ostrovů. Kanáry, Madeira, Island, Kapverdy… A k tomu i trochu opomíjené Azorské ostrovy. Koukala jsem, že cestopisů o nich tu moc není. Což mi přijde škoda.Tahle cesta se udála…

Karibský motýl aneb Guadeloupe díl 1.
Avatar uživatele Tesna
Tesna 2020-05-26T21:04:12+02:00 0 komentářů

Výlet do Karibiku za francouzskou exotikou a zážitky z cesty, kdy jsme projeli postupně obě části ostrova. Zde návštěva té divočejší půlky ostrova.. Level na druhouZpočátku bláznivý a bezprostřední nápad navštívit Guadeloupe se zrodil jednoho podvečera, kdy jsem do emailu poprvé dostal tip na levné letenky Levelu z Paříže na oba velké francouzské…