3. Rusko
  4. Murmansk & Teriberka s kúskom Piteru

Murmansk & Teriberka s kúskom Piteru

Septembrový únik za polárny kruh do Murmansku a dediny na pobreží Barentsovho mora, kde sa natáčal oceňovaný film Leviathan. Na záver 48 hodín v slnečnom Petrohrade.
Cestopis z roku 2017 napsal cizy

Zážitky pro tebe sepsal cizy

14. 11. 2019, poslední aktualizace 2019-11-14T09:20:35+01:00

cizy žije na Slovensku a procestoval 54 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 6 let, napsal pro tebe 19 cestopisů . Má své stránky https://romanherda.com/.

Avatar uživatele Karel
Karel

Není to lokalita, kam bych se hnal, ale souhlas Calim. Všechny tvoje cestopisy jsou kvalitka.

cali

Konečně pořádný cestopis... Ostatně stejně jako všechny od Romana:-)

cizy

:)))

Další cestopisy, které napsal cizy

Týždeň južným Marokom
cizy 2020-03-05T10:13:44+01:00 0 komentářů
Maroko 2017

Road trip južným Marokom. Z Marakéšu cez Atlas až do Sidi Ifni a po pobreží naspäť. . Maroko som mal v hľadáčiku už niekoľko rokov, ale cenu spiatočnej letenky presahujúcu bežne 200€ som nebol ochotný akceptovať. Riešením ešte bolo nakombinovať lety s Ryanairom cez prestup, ale keďže…

Jordánska Petra & Wadi Rum
cizy 2020-03-01T12:46:48+01:00 0 komentářů
Jordánsko 2016

Vďaka linkedo Eilatu nebola návšteva jordánskej Petry nikdy jednoduchšia. V sychravom novembri sme teda na predĺžený víkend odleteli do tepla pozrieť sa na jeden z nových siedmych divov sveta.. 17.11.2016Priaznivé ceny leteniek, ktoré sa ešte podarilo “zrumbovať” a štátny sviatok nás v poslednom tohtoročnom výlete priviedli k myšlienke trochu sa v novembri zohriať. O piatej ráno nás z…

Predĺžený víkend v Lotyšsku
cizy 2020-02-23T10:52:18+01:00 0 komentářů
Lotyšsko 2020

Februárový 600 kilometrový okruh západnou časťou Lotyšska na trase Riga – Kolka – Ventspils – Riga. . 12.2.2020Po dlhej dobe vyrážam na výlet netradične v stredu. To ma tak vyvedie z miery, že na Einsteinovej stepujem už 25 minút pred odchodom žlutého na Schwechat. Autobus prichádza úplne plný a…

Zimné víkendové Gruzínsko
cizy 2020-02-19T09:53:32+01:00 0 komentářů
Gruzie 2017

Zimné gruzínske repete. Opäť tri dni počas ktorých sme sa stihli previezť lanovkami v Chiature, okúpať sa v prírodnom termále v Borjomi a takmer sami si vychutnali slnkom zaliatu Vardziu. . 3.2.2017Pracovný týždeň je za nami a my sa vyberáme domov dobaliť posledné veci. Obaja máme cez víkend narodeniny, tak som ešte na jeseň vymyslel krátky výlet do Gruzínska, na ktorý sa mi podarilo…