Portugalsko těsně před lockdownem aneb Lisabon po 19-ti letech

Lisabon a okolí a Algarve rychle a zběsile. Protože doba si to žádá. Aneb jeď dokud můžeš...Bonus: vnitrostátní linkou na jih

Cestopis z roku 2020 napsal Milan V

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsal Milan V
Cestopis byl naposledy aktualizován 2020-11-03T23:53:19+01:00

Milan V procestoval 88 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidal před 5 lety a napsal pro tebe 1 úžasný cestopis.

Zobrazit profil

Danny_
před 2 lety

No ten vnitrostátní letecký výlet to ti závidím 😉, ale třeba taky někdy uskutečním.

Martin Vícha

To já taky. A takový off topic: Mám obavu, že pokud někdo urychleně nezavede nějakou vnitrostátní linku v ČR, tak si v dohledné době moc nezalítame 😢

lma

Pěkná cesta!

Portugalsko mám rád,byl jsem tam již několikrát a většinou to spojil s nějakým fotbalem ..

Algarve mě taky nikdy moc nelákalo a prvně jsem se tam dostal až loni na podzim i když do Portimãa jsem jel z Lisabonu vlakem a velmi příjemě mě překvapilo......tedy já bych se tam nekoupal ani v srpnu (jak to nemá 25+ tam nevlezu),ale ty pláže s těma skaliskama fakt super procházky navrch v listopadu minimum lidí a vyšlo počasí jasno +20

Letos v březnu jsem se tam neplánovaně vrátil (Faro),ale to jsem utíkal ze Španělska a řešil náhradní cestu domů tj. to jsem si moc neužil ..

Mıchal
před 2 lety

Pěkné 👍V podobném termínu jsem před rokem dal třídenní návrat do Portugalska. Tehdy se na Santa Justu stála dole ohromná fronta. Nahoře nikdo, ale informace v portugalštině mnohoznačné, že jsem se nesvezl ani dolů. Zdálo se, že to není v MHD, ačkoliv jsem měl celodenní jízdenku.

Jinak Praia do Tres Irmaos na první pohled vypadá dost podobně jako Ponta da Piedade.

EDIT: Oprav si nadpis - 19 bez tečky, není to řadová číslice ;)

Milan V
před 2 lety

Michal: díky :-) Ad výtah: Je to MHD, normálně jsem pípnul Viva Viagem. Jeli jsme dolů 2 a na odjezd čekali 10 minut..

Mıchal

To bych asi nečekal a radši šel dolů pěšky :-D

"19-ti" není moc vylepšení. Správně je jen "19" ;)