Cestopis

Severné Kaukazsko a Astrachánska oblasť

Letných 9 dní strávených v Rusku so štartom v Ingušsku, odkiaľ sme sa postupne presunuli do Čečenska a Dagestanu. Nasledovala návšteva delty Volgy a soľného jazero Baskunčak na hranici s Kazachstanom.
Cestopis z roku 2018 napsal cizy

Rovnako ako vlani, aj tento rok bol marec mesiacom kedy sa rozhodovalo o našej tohtoročnej letnej dovolenke, a rovnako ako vlani padla voľba opäť na Rusko. Namiesto chladného severu sme sa však rozhodli cieliť presne opačne. Vzhľadom nato, že som do výletu chcel zakomponovať aj našu ruskú známu Nadeždu (a tým pádom to pre tentokrát pojať mierne inak ako sme doteraz mali vo zvyku), ktorá sa v danej oblasti bude vyskytovať iba v určitom dátumovom okne, museli ísť mokré sny o “levných letenkách” bokom. Z dovolenky bolo potrebné vytlačiť maximum, takže Pobeda so svojimi štvrtkovými a sobotnými rotáciami vypadla z hry a zostal už iba Aeroflot z Viedne. K tomu sa dokúpil ešte jeden vnútroštátny prelet s Utairom a už zostávalo iba vybaviť víza, na ktoré sme opäť využili návštevu ambasády a vyhli sa tak vyhadzovaniu peňazí von oknom v ruskom vízovom centre.

Pokračovanie na mojom webe: https://romanherda.com/category/rusko-2018/

Zážitky pro tebe sepsal cizy

02. 08. 2019, poslední aktualizace 2019-08-22T12:48:11+02:00

cizy žije na Slovensku a procestoval 53 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 5 let, napsal pro tebe 9 cestopisů . Má své stránky https://romanherda.com/.

Komentáře

Další cestopisy, které napsal cizy

Na Leningrad do Petrohradu
cizy 2019-10-23T11:08:29+02:00 4 komentáře
Rusko 2019

Víkendová návšteva ruského hlavného mesta kultúry spojená s koncertom legendárnej kapely Leningrad.

Minsk
cizy 2019-10-18T11:18:35+02:00 9 komentářů
Bělorusko 2019

Dlhé roky odkladaná návšteva Bieloruska a 52 septembrových hodín v Minsku.

Slavutyč & Kyjev
cizy 2019-10-17T13:21:28+02:00 0 komentářů
Ukrajina 2019

Víkendová otočka do Kyjeva a Slavutyču – jedného z najmladších ukrajinských miest, ktoré vzniklo po Černobyľskej havárii.

Do Vorkuty
cizy 2019-08-28T13:42:03+02:00 0 komentářů
Rusko 2019

Letná dovolenka v autonómnej republike Komi - Syktyvkar - prelet na LET-410 Turbolet do banského mesta Pečora a následne vlakom za polárny kruh do Vorkuty.