Cestopis

Severne Kaukazsko a Astrachanska oblast

Letných 9 dní strávených v Rusku so štartom v Ingušsku, odkiaľ sme sa postupne presunuli do Čečenska a Dagestanu. Nasledovala návšteva delty Volgy a soľného jazero Baskunčak na hranici s Kazachstanom.
Cestopis z roku 2018 napsal cizy

Rovnako ako vlani, aj tento rok bol marec mesiacom kedy sa rozhodovalo o našej tohtoročnej letnej dovolenke, a rovnako ako vlani padla voľba opäť na Rusko. Namiesto chladného severu sme sa však rozhodli cieliť presne opačne. Vzhľadom nato, že som do výletu chcel zakomponovať aj našu ruskú známu Nadeždu (a tým pádom to pre tentokrát pojať mierne inak ako sme doteraz mali vo zvyku), ktorá sa v danej oblasti bude vyskytovať iba v určitom dátumovom okne, museli ísť mokré sny o “levných letenkách” bokom. Z dovolenky bolo potrebné vytlačiť maximum, takže Pobeda so svojimi štvrtkovými a sobotnými rotáciami vypadla z hry a zostal už iba Aeroflot z Viedne. K tomu sa dokúpil ešte jeden vnútroštátny prelet s Utairom a už zostávalo iba vybaviť víza, na ktoré sme opäť využili návštevu ambasády a vyhli sa tak vyhadzovaniu peňazí von oknom v ruskom vízovom centre.

Pokračovanie na mojom webe: https://romanherda.com/category/rusko-2018/

Zážitky pro tebe sepsal cizy

02. 08. 2019, poslední aktualizace 2019-08-02T10:12:34+02:00

cizy žije na Slovensku a procestoval 52 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 5 let, napsal pro tebe 3 cestopisy . Má své stránky https://romanherda.com/.

Komentáře

Víkend pri ruskom Baltiku - Kaliningrad
tonic 2019-08-16T11:21:22+02:00 0 komentářů
Evropa 2019

Od začiatku júla nám do obskurnej ruskej exklávy medzi Poľskom a Litvou stačia bezplatné elektronické víza. Pôvodný plán návštevy severu Poľska sme operatívne upravili a na víkend nakukli do Ruska.

Kryvyj Rih & Záporožie
cizy 2019-08-13T17:43:14+02:00 0 komentářů
Ukrajina 2019

Veľkonočný predĺžený víkend v industriálnom srdci Ukrajiny okorenený preletom An-140.

Nejen Bali je Indonésie
Tomáš Cibulka 2019-08-08T20:00:36+02:00 7 komentářů
Asie 2017

4 indonéské ostrovy a jako bonus Kuala Lumpur

🙏 Praktické
Malé srovnání fintech startupů
Honza Čermák 2019-08-08T13:13:35+02:00 17 komentářů

pět platebních karet na čtyřech cestách – porovnání fintech startupů s "bezplatnými" kartami z bank v ČR