2. Afrika
  3. Namibie

Cestopisy z Namibie

Příběhy z výprav z Namibie napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Namibie

Pět týdnů v Africe - část druhá
Kateřina Piskačová 2019-12-01T22:07:03+01:00 2 komentáře
Namibie 2019

Sněhobílá Etosha, nekonečné rudé písky Namibie a Němci na každém kroku.. Z Botswany do Namibie přejíždíme kolem poledne. Přejezd hranic byl poklidný, jen to neustálé vyplňování stále stejných papírů je fakt na hlavu. Člověk by řekl, že když si doma zařídí víza, tak…

Rychlé kolečko okolo fotogenické Namibie
Jan Pirič 2019-05-30T14:53:36+02:00 5 komentářů
Namibie 2019

Pokud se o Africe říká, že když tam člověk jednou je, chce se tam od té doby pořád vracet, o Namibii to platí dvojnásob. Země, která zboří Vaše představy o špinavé a přeplněné Africe, dostane každého.. Naše druhá cesta do Afriky začala asi jako každá jiná moje dovolená posledních let, a to koupí letenek. Někdy v únoru se objevila akce na letenky z Prahy  do hlavního města Namibie, Windhoeku, za 12…

EXPEDICE NAMIBIA & BOTSWANA 2019
Nikesss 2019-01-17T13:34:18+01:00 12 komentářů
Afrika 2019

Přípravy před cestou aneb už abychom tam byli. Všechno to začalo jako většina cestovatelských nápadů - v hospodě u piva :-). Vlastně mi bylo jen oznámeno, že jedu taky :-). Namibie byla můj velký sen, a tak mě ani nenapadlo, že bych nejela.…