2. Jižní Amerika
  3. Kolumbie

Cestopisy z Kolumbie

Příběhy z výprav z Kolumbie napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Kolumbie

Kolumbie – konzervativní itinerář na 2 týdny aktivního cestování
miker90 2020-01-28T20:42:40+01:00 7 komentářů
Kolumbie 2020

Muuucho grande spectacular! Takhle bych asi popsal Kolumbii... . V Kolumbií jsem strávil příjemné tři měsíce života, podařilo se mi trochu cestovat a vidět jistý kus země. Byť Kolumbie je veliká a zažít vše za tak krátkou dobu snad ani nejde. Když jsem přemýšlel…

Autem Jižní Amerikou
Patrik Balcar 2020-01-28T11:07:25+01:00 9 komentářů
Jižní Amerika 2019

Během půl roku jsme projeli Jižní Ameriku křížem krážem autem, které jsme koupili v Kolumbii. V článku popisuji co a jak pro ty, kteří by chtěli podobnou cestu také uskutečnit. V červenci 2019 jsme přiletěli do Medellinu, Kolumbie. Měli jsme přitom plán projet velkou část Jižní Ameriky po zemi, ideálně autem, které si tu pořídíme. Nevěděli jsme ale, jestli to půjde a…

Kolumbie: Země se spoustou NEJ
Anet.N. 2019-07-24T10:17:38+02:00 21 komentářů
Kolumbie 2018

Jak cestovat po krásách této země s pouhým kartáčkem na zuby a španělským slovníkem.... BogotáNaše 20 denní dobrodružství začalo na letišti v Bogotě, kde celému letadlu nedorazily zavazadla z Istanbulu. Po pár hodinách dohadování máme formulář s údajem, že za cca 4 dny dostaneme kufry…