3. Lichtenštejnsko

Cestopisy z Lichtenštejnska

Příběhy z výprav z Lichtenštejnska napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Lichtenštejnska

🙏 Praktické
Nejdražší prodloužený víkend - Lichtenštejnsko ve třech dnech
Jarda 2020-08-02T19:44:13+02:00 31 komentářů
Evropa 2020

Jak utratit spoustu peněz v zemi, kde je spousta věcí zadarmo?. ÚvodemBudete se divit, ale nápad na to udělat si víkendovou dovolenou v Lichtenštejnsku, jsem měl v hlavě dobré 4 roky. Jen mi tahle destinace nepřišla nikdy dostatečně atraktivní na to, abych jí…

Tour de Liechtenstein
tonic 2020-07-23T09:32:55+02:00 0 komentářů
Evropa 2020

1700km dlhý víkendový roadtrip plný nádherných alpských scenérií. V dnešnej dobe koronovej je ťažko plánovať zahraničné výlety. Ceny leteniek síce klesli na dno, no obštrukcie rôzneho druhu (testy, meniace sa podmienky vstupu, rušenie letov) ma odradili od kúpy…

Skrytá krása Lichtenštejnska
MONIKA KUPCOVÁ 2019-11-13T14:26:47+01:00 6 komentářů
Lichtenštejnsko 2019

Malá, ale neskutečně nádherná země. Když jsem návštěvu Lichtenštejnska před pár měsíci plánovala, ani ve snu mě nenapadlo, že se pro mě stane TOP na žebříčku nejhezčích míst.. Když jsme se na základní škole v hodině zeměpisu učili jednotlivé země světa, u Lichtenštejnska, respektive Lichtenštejnského knížectví, bylo zmíněno pouze hlavní město Vaduz a hrad na skalnaté…