2. Afrika

"Ztracené" ostrovy v Guinejském zálivu - São Tomé & Príncipe
Petr Hingar 2021-01-08T12:57:53+01:00 2 komentáře
Svatý Tomáš a Princův ostrov 2020

Když jsem se rozhodoval kam pojedu, tak jsem věděl jedno. Po dlouhé době jsem se chtěl podívat někam do Afriky. Po zvážení, kam mne pustí Covid a zároveň s ohledem na “co nejvíce neturistickou” zemi,. Když jsem se rozhodoval kam pojedu, tak jsem věděl jedno. Po dlouhé době jsem se chtěl podívat někam do Afriky. Po zvážení, kam mne pustí Covid a zároveň  s ohledem na “co nejvíce neturistickou” zemi…

Sao Tome & Principe , africký ostrovní stát tentokrát ostrov Sao Tome
Jack 2020-12-11T13:56:49+01:00 4 komentáře
Svatý Tomáš a Princův ostrov 2020

Vracíme se z ostrova Principe zpět na  Sao Tome, jež je ten  hlavní z obou ostrovů Demokratické republiky Svatý Tomáš a Princův ostrov.Naše první kilometry půjčeným autem vedou do hlavního města…

Sao Tome & Principe, malý ostrovní stát
Jack 2020-12-04T13:19:17+01:00 2 komentáře
Svatý Tomáš a Princův ostrov 2020

Pro začátek našeho tripu vybíráme ostrov Principe.... Na ostrov Sao Tome popoletíme krátkým přeletem s leteckou společností Afrijet  z Gabonu. Pro začátek našeho tripu vybíráme ostrov Principe, což se později ukáže jako  šťastný nápad . A tak hned druhý…

3 + 2 dny ve Stockholmu
Petr Novák 2019-11-29T21:01:24+01:00 2 komentáře
Švédsko 2019

Ulétlo nám letadlo. Památky, jídlo a doprava.. Nejdřív je myšlenka. V případě Stockholmu velmi jednoduchá. Nikdy jsme tam ještě nebyli a Švédsko patřilo k těm několika mým bílým místům na mapě Evropy. Zlevněné letenky Ryanairu už jen zpřesnily…