3. Albánie

Cestopisy z Albánie

Příběhy z výprav z Albánie napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Albánie

🙏 Praktické
S Ladou po Albánii
Jan Pirič 2020-07-31T12:40:59+02:00 2 komentáře
Albánie 2020

"Ty musíš mít vždycky něco extra.", "Takhle si většina lidí dovolenou asi nepředstavuje." - to jsou některé z reakcí mého okolí poté, co se dozvěděli o cíli naší další cesty. O to lepší Albánie byla!. Doba korony byla zlá a pořád je, jarní vyhlídky na jakékoliv letní dobrodružství ožívaly stejně rychle jako umíraly. WizzAir začínal vymýšlet docela zajímavé destinace z Prahy a jednou z nich byla…

Šílený Balkán
Ondřej Tollinger 2019-10-29T22:16:11+01:00 6 komentářů
Evropa 2019

Stačí si půjčit auto a vyrazit na více jak 3 000 km cestu. Šílený BalkánPočáteční plán zdolat nejvyšší hory Bosny, Černé Hory a Kosova se hned v úvodu nepatrně zkomplikoval rozhodnutím, že skupina se na cestě do Kosova rozdělí. Důvodem rozdělení byly…

Vodácké toulky aneb na Barakách po Albánii
Avatar uživatele Radek Junga
Radek Junga 2019-03-23T09:01:50+01:00 0 komentářů
Evropa 2017

Je den „D“, když parta osmi vodáckých kamarádů vyráží do Makedonie a Albánie splout řeky Radika, Černý Drin, Shkumbini, Osum a Valbona, ale i vystoupat na horu Golem Korab.. PřípravyPo nepříliš povedené vodácké výpravě do Albánie uskutečněné v roce 2016 (viz cestopis „Strastiplné putování po západním Balkánu“) jsem naplánoval svoji vlastní vodáckou výpravu se záměrem…

Strastiplné putování po západním Balkánu
Avatar uživatele Radek Junga
Radek Junga 2019-02-17T18:33:59+01:00 0 komentářů
Evropa 2016

Parta vodáků odjíždí chatrným autobusem do divoké a krásné Albánie. Celí nedočkaví se třesou na to, až zdolají slíbené řeky. Bohužel, není jim přáno a průběh zájezdu je oproti očekávání katastrofální.. Počátkem července roku 2015 jsem se společně se synem Tomášem zúčastnil vodáckého zájezdu do Bosny, pořádané CAPPem (Cestovní agentura pro pobyt v přírodě), konkrétně jeho vedoucími - Vydrou se Samem…

📷 Krásné fotky
Roadtrip po balkánských hot springs
Avatar uživatele Klaruz
Klaruz 2018-11-22T06:48:54+01:00 10 komentářů
Evropa 2018

Zapomeňte na Island, přírodní horké prameny najdete i na trase Srbsko - Řecko - Albánie (a zadarmo!). Na Balkán se jezdí většinou k moři, my se ale rozhodli, že si uděláme říjnový roadtrip za termály. Ale ne do placených lázní, dali jsme si tu práci a vyhledali si přírodní hot springs v Srbsku, Řecku…