2. Asie
  3. Ázerbajdžán

Cestopisy z Ázerbajdžánu

Příběhy z výprav z Ázerbajdžánu napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Ázerbajdžánu

😂 Vtipné
Kavkaz 2020
Jakub Vonšovský 2020-06-04T10:33:37+02:00 10 komentářů
Asie 2020

Svérázný lid za hranicemi Evropy. "Do Vardzie nejedu, zabil jsem tam člověka. Policie mě tam pořád hledá.", líčí mi taxikář v lese za městem. "Počkej tady se mnou, zavolám kamarádovi." Sundávám si bundu, protože jenom v tričku se z…

Predĺžený víkend v Azerbajdžane
cizy 2020-01-22T09:50:14+01:00 0 komentářů
Ázerbajdžán 2017

Návšteva horskej dediny Lahic, najkrajší západ slnka nad Mingecevirským vodným rezervoárom, kúpanie sa v rope v Naftalane a prehliadka Baku.. Azerbajdžan bol poslednou krajinou z kaukazského trojlístka, ktorá mi dlhé roky unikala. Mohla zato najmä ich vízová politika, ktorá na rozdiel od liberálneho Gruzínska, kde môžeme cestovať dokonca…

Sám v Gruzii a Ázerbájdžánu
Jaroslav Malec 2019-05-18T14:35:46+02:00 4 komentáře
Asie 2019

Za poznáním Gruzie a Ázerbájdžánu, sám jen s malým batohem na zádech. Tipy, místa, ceny, zážitky. Týdenní dobrodružství za méně, než 10 tisíc Kč včetně letenky, víza, ubytování a stravy.. Počátkem května 2019 se jsem rozhodl navštívit Gruzii a Ázerbájdžán. Předem jsem to nijak neplánoval, vzešlo to hlavně z nízké ceny za zpáteční letenku do Gruzie a dřívější touhy navštívit tento…