3. Bosna a Hercegovina

Cestopisy z Bosny a Hercegoviny

Příběhy z výprav z Bosny a Hercegoviny napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Bosny a Hercegoviny

BALI JEN JEDNOU NESTAČÍ.
Avatar uživatele radkamichalova
radkamichalova 2020-05-19T16:03:46+02:00 8 komentářů
Napříč světem 2014

ZÁKLAD DOBRÉ NÁLADY JE UBYTOVÁNÍ S DOBROU ATMOSFÉROU. MÁTE TAK JISTOTU, ŽE SE O VÁS POSTARAJÍ NA KONCI SVĚTA A NADETE TAM I PŘÁTELE!. Hodně mých dovolených vedlo do Indonésie, hlavně tedy na Bali. Když jsem o něm slyšela před desti lety poprvé, připadalo mi to nekonečně daleko. Před sedmi lety jsem se ale s partou kamarádů na…

Do Bosny a hned zpátky
Esterka Dombrovská 2020-02-15T00:19:59+01:00 1 komentář
Bosna a Hercegovina 2018

Nejedná se tak o cestopis jako spíš vyprávění bláznivého výletu do Bosny a Hercegoviny. V listopady 2018 jsme s kamarádkou chytly levné letenky a letěly. Jenže jsme netušily, co se během 4 dnů stane. Bosna a HercegovinaVídeň – TuzlaLetiště Tuzla – asi 25 km od města TuzlaNaše cesta: Letiště – Sarajevo – Tuzla - Dubrave Gornje – odletDo Bosny jsme se vydaly s kamarádkou a už na začátku byl tenhle…

Země naděje a zklamání - Bosna a Hercegovina
MONIKA KUPCOVÁ 2019-11-25T13:19:28+01:00 5 komentářů
Bosna a Hercegovina 2018

Na jedné straně záhadné pyramidy, obrovské kamenné koule a nádherná příroda, na straně druhé válečná traumata, zmrzačení lidé a chudoba.. Někdy se člověk v životě ocitne na místě, které by ho ani ve snu nenapadlo, že navštíví.  Přesto jsem neskutečně ráda, že jsem mohla vidět a zažít naprosto jiný, fascinující svět.Tato…

Šílený Balkán
Ondřej Tollinger 2019-10-29T22:16:11+01:00 6 komentářů
Evropa 2019

Stačí si půjčit auto a vyrazit na více jak 3 000 km cestu. Šílený BalkánPočáteční plán zdolat nejvyšší hory Bosny, Černé Hory a Kosova se hned v úvodu nepatrně zkomplikoval rozhodnutím, že skupina se na cestě do Kosova rozdělí. Důvodem rozdělení byly…

96 Hodin: Barcelona
David 2018-10-09T23:52:06+02:00 4 komentáře
Španělsko 2018

Mise zahrnující 4 dny plné chození, milých i nemilých překvapení, krásných zážitků, demonstrací i poznání úchvatných míst v perle Katalánska. Připoutejte se, vyrážíme.. . K tomuto výletu nás přivedla společnost LEVEL s akcí na nákup letenek za 0.01 EUR z Vídně do Barcelony. Bohužel se však jednalo o jedny z posledních volných termínů a nám tak zbylo pouze datum 30.9.,…