3. Severní Makedonie

Cestopisy ze Severní Makedonie

Příběhy z výprav ze Severní Makedonie napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy ze Severní Makedonie

Tomáš Cibulka 2019-10-28T18:34:31+01:00 4 komentáře

aneb prodloužení babího léta na Balkáně. Díky levných letenkám z Bratislavy do Skopje se stala Severní Makedonie oblíbenou destinací. Samotná Makedonie (omlouvám se Řekům, ale dále už budu psát jen Makedonie) je navíc i pro nás stále levnou…

Makedonské léto na podzim
Avatar uživatele Vojtěch Jančík
Vojtěch Jančík 2019-10-17T11:02:31+02:00 6 komentářů
Severní Makedonie 2019

Země krásné přírody, zajímavých míst a nyní také levných letenek. . Portál cestujlevne.com pravidelně produkuje zajímavé možnosti, kam levně vyrazit. Jednoho takového tipu jsme se chytli a realizovali ho. Severní Makedonie je jistě zajímavou zemí, kterou…

TÝDEN V MAKEDONII
miker90 2019-08-22T20:35:11+02:00 3 komentáře
Severní Makedonie 2019

Perfektní země na cestování, ale příšerná na život.... Zkraje srpna jsme se vydali strávit týden v Makedonii. Proč? Lákala nás myšlenka poznání této trochu opomíjené balkánské země.Dalšími důvody proč vyrazit byly levné letenky z Bratislavy do Skopje,…

Za poznáním Balkánu: Severní Makedonie
Čeněk Šmerek 2019-05-20T21:25:55+02:00 10 komentářů
Severní Makedonie 2019

Už odmalička jsem miloval cestopisy a těšil se až jednou konečně taky někam vyrazím. S batohem, sám, bez cestovky. To se mi v 18 letech konečně splnilo v Severní Makedonii a Kosovu.. Volba zrovna na tyto dvě balkánské země padla vlastně už docela dávno, rozhodně se dá říct že mě fascinovali už hodně let a že sem jednou vyrazím bylo vcelku jasné. Nakonec jsem se odhodlal po…

Vodácké toulky aneb na Barakách po Albánii
Avatar uživatele Radek Junga
Radek Junga 2019-03-23T09:01:50+01:00 0 komentářů
Evropa 2017

Je den „D“, když parta osmi vodáckých kamarádů vyráží do Makedonie a Albánie splout řeky Radika, Černý Drin, Shkumbini, Osum a Valbona, ale i vystoupat na horu Golem Korab.. PřípravyPo nepříliš povedené vodácké výpravě do Albánie uskutečněné v roce 2016 (viz cestopis „Strastiplné putování po západním Balkánu“) jsem naplánoval svoji vlastní vodáckou výpravu se záměrem…

📷 Krásné fotky
Roadtrip po balkánských hot springs
Avatar uživatele Klaruz
Klaruz 2018-11-22T06:48:54+01:00 10 komentářů
Evropa 2018

Zapomeňte na Island, přírodní horké prameny najdete i na trase Srbsko - Řecko - Albánie (a zadarmo!). Na Balkán se jezdí většinou k moři, my se ale rozhodli, že si uděláme říjnový roadtrip za termály. Ale ne do placených lázní, dali jsme si tu práci a vyhledali si přírodní hot springs v Srbsku, Řecku…