2. Oceánie
  3. Austrálie

Cestopisy z Austrálie

Příběhy z výprav z Austrálie napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Austrálie

KANGAROO TRIP
Sub - Bohouš Kubart 2020-04-20T02:23:16+02:00 4 komentáře
Austrálie 2017

Něco postřehů z cesty křížem krážem Austrálií. Nečekejte žádnej cestopis, prostě pár keců.... Tak vyrážíme za klokanama... S údajně nejlepší aerolinkou světa. Pravda, na letu nejsou skoupí, ale zase žádný hifi. Ohlášená wifina se palubě se taky nekonala. Protože Katarci nepracují, najímají si…

Na skok v Austrálii aneb Jak mě vypekli na Papue (3. díl)
Kryštof Hájek 2019-04-14T21:23:32+02:00 9 komentářů
Austrálie 2019

Povídání o tom, jak jsem se zamiloval do Sydney, nezamiloval do Canberry a málem nedoletěl do Singapuru. Úvodní díl: http://bit.ly/uvodni-dil Na druhou stranu Země druhou stranou aneb Convair nepočká (1. díl): http://bit.ly/convair-whanganui Křížem krážem regionem Taranaki i po Wellingtonu (2. díl):…

Jak vznikla šišatá cesta kolem světa
Kryštof Hájek 2019-03-19T00:38:43+01:00 20 komentářů
Napříč světem 2019

...aneb plánování bláznivé cesty napříč třemi světadíly přes USA, Nový Zéland, Austrálii, Malajsii, Indii a Singapur. Jaro roku 2018 je v plném rozpuku, mám po cestě do Peru, čeká mě Kolumbie, výlet za Tůčky do Ruska i první New York, zkrátka cestovatelské i letecké libido by mělo být plně zaopatřeno. Jenže člověk…

Divokou Tasmánií autem za 4 dny
Alena M 2019-03-04T22:57:03+01:00 0 komentářů
Austrálie 2019

Přístavní město Hobart, tučňáci v Bichenu, ospalý Launceston, divoké pláže, národní park Cradle Mountain. Do Tasmánie se dostanete za necelé dvě hodiny letecky ze Sydney směrem na jih. Tasmánie je rozlohou podobná České republice a na to, jak je malá, je neuvěřitelně rozmanitá. Najdete tu divoké pláže,…

Austrálie - Road trip po Great Ocean Road
Gabriela S. 2019-02-13T19:00:07+01:00 0 komentářů
Austrálie 2015

Dvoudenní putování po jedné z nejscéničtějších cest světa.. Road trip po věhlasné Great Ocean Road, jedné z nejscéničtějších cest na světě, je povinnost každého cestovatele, který navštíví australský stát Victoria. Na 243 kilometrů dlouhé trase vedoucí z…

David Hosl 2018-10-06T13:10:39+02:00 1 komentář
Austrálie

Kontinent tak trochu mimo naše chápání... neuvěřitelná příroda a okouzlující města plná lidí odevšad. . ÚvodemCesta za protinožci byla dlouho mým snem. Je to ale země nejvzdálenější a sama o sobě není z nejlevnějších, finální podoba tedy procházela vývojem. Ještě v září loňského roku (2014) byla vize…

Tři nejlepší roadtripy našeho života
Ondra Machart 2018-09-28T08:33:28+02:00 0 komentářů
Napříč světem 2017

Co takhle všeho nechat, nasednout do auta, stáhnout okénko a uhánět neznámou krajinou tam, kde se horizont ztrácí a dobrodruřství začíná... Vyrazíme?. Zrozeni pro roadtripy Tak tedy s pravdou ven. Nerozumím autům. Když někdo začne mluvit o turbo disco dieselu, třicetiválcovém karburátoru a osmnácti stovkách koní pod kapotou, zamyšleně přikyvuji a…