Isla Contoy a šnorchlování se žralokem

čtení na 3 minuty
hodnoceno 1 x

Cestopis z roku 2021 napsala Veronika Brejchová

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsala Veronika Brejchová
Cestopis byl naposledy aktualizován 2021-10-15T15:44:55+02:00

Veronika Brejchová procestovala 27 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidala před 11 měsíci a napsala pro tebe 3 úžasné cestopisy.

Zobrazit profil

Avatar uživatele kickass1
kickass1

Trochu me svedilo ti napsat u predchozich cestopisu (Cancun je nejhorsi dira z celeho Mexika - vlastne tam zadne Mexiko neni :D - a PDC mam docela rad, znam tam par Cechu co jsou tam natrvalo, takze jsem to s nimi docela prolezl) neco nehezkeho (jako to delam u cestopisu typu "poprve v New Yorku" nebo "adventni nakupy ve Vidni"), ale za tohle mas palec nahoru, rad si ctu o mistech, kde jsem jeste nebyl - akorat bych priste misto fotky s hvezdici ve vode :D nasazel nejake fotky z okoli, i kdyz vim, ze si psala, zes nevzala GoPro..

Ja osobne jsem action cam zavrhnul pred par rokama, jedu vsechno na iPhone (video jako fotaky za 100k to nedela, ale na blbnuti s detma staci) a fotky z 12Pro co ma zena (ja si napsal Jezurovi o 13 Maxe) jsou neskutecne, za me neni treba tahat dalsi vercajk, kdyz nejste jeden z tech fancy hipsteru co ma vlastni travel vlog kanal a 15 followeru vcetne maminky a babicky :D :D :D

Veronika Brejchová

Diky za komentar, chapu, ze kazdemu se hvezdice nemusi libit. :D Obvykle fotim/natacim docela dost a nechtela jsem sem cpat fotky od jinud… Priste se polepsim. :))