2. Asie
  3. Jordánsko
  4. Road Trip Jordanskem, aneb jak poznat a videt co nejvice za par dni.

Road Trip Jordanskem, aneb jak poznat a videt co nejvice za par dni.

Amman airport - Madaba - Hot Springs - Dead Sea - Wadi Al Mujib - Al Karak (Kerak) - Dana - Shobak - Petra - Wadi Rum - Aqaba - Mount Nebo - Amman aiport
Cestopis z roku 2020 napsal Daniel R

Zážitky pro tebe sepsal Daniel R

23. 01. 2020, poslední aktualizace 2020-01-23T14:57:01+01:00

Daniel R a procestoval 42 zemí světa, nejvíce Evropu a Střední Ameriku. Na Cestujlevne je už 3 roky, napsal pro tebe 1 cestopis .

Avatar uživatele J0x
J0x

Za SIMku jste ušetřili max. 350 kaček, tolik stojí ta turistická od Umniah, kterou prodávají u východu z letiště a má v ceně i 15 minut volání do zahraničí (a ještě jsem dostal k 10GB dat další 3 zdarma... BTW mají appku v angličtině.

Daniel R

Dobry tip, diky;)

Avatar uživatele Jardahar H.
Jardahar H.

Ahoj, díky za cestopis. Mám dotaz zda jsi vybíral z bankomatu a kolik byl případný poplatek. Díky

Daniel R

Ahoj, vybiral jsem bez poplatku z islam arabic bank, ale zalezi co mas za banku u nas a jake podminky

Roadtrip Maroko aneb co se dá stihnout za 4 dny
Kateřina 2020-02-19T19:42:27+01:00 2 komentáře
Maroko 2020

1400 km: Marrákeš, úžasný vodopád Uzúd, cesta skrze pohoří Atlasu, nevšední noc v poušti u Merzougy, parádní projížďka na velbloudech, soutěska Dades Gorges a ksar Ait Ben Haddou . Termín 9.-13.2.2020Tento trip do Maroka vznikl v podstatě náhodou. Jednoho listopadového dne jsem si trošku hrála s mým oblíbeným vyhledávačem levných letenek (Azair) a po krátkém hledání jsem…

Zimné víkendové Gruzínsko
cizy 2020-02-19T09:53:32+01:00 0 komentářů
Gruzie 2017

Zimné gruzínske repete. Opäť tri dni počas ktorých sme sa stihli previezť lanovkami v Chiature, okúpať sa v prírodnom termále v Borjomi a takmer sami si vychutnali slnkom zaliatu Vardziu. . 3.2.2017Pracovný týždeň je za nami a my sa vyberáme domov dobaliť posledné veci. Obaja máme cez víkend narodeniny, tak som ešte na jeseň vymyslel krátky výlet do Gruzínska, na ktorý sa mi podarilo…

5 věcí, které musíte vidět na ostrově NEGROS, provincie Oriental
Marcos San 2020-02-19T07:49:29+01:00 0 komentářů
Filipíny 2020

Pojďte se podívat na 5 ěcí, které byste měli vidět, pokud dorazíta na NEGROS, do provincie Oriental. . Rádi bychom se podělili o náš videocestopis o ostrově NEGROS, v provinční části Oriental. Mámě několik hezkých reakcí z našich minulých videí a tak věříme, že i tohle video se bude líbit. Pokud ano,…

Zopár hodín na okraji Kyjeva
tonic 2020-02-18T10:19:12+01:00 0 komentářů
Ukrajina 2020

Po kratšej prestávke prvý letecký výlet roku 2020 - ako inak ako do Kyjeva, kde som šiel aspoň na pár hodín preskúmať okrajové časti . Návrat z Moldavska začiatkom novembra minulého roku ukončil jednu etapu mojej “cestovateľskej kariéry”. O mesiac neskôr sa naša dvojčlenná rodina rozšírila o malé bebelo a domov som začal chodiť s…