3. Turecko
  4. Antická Malá Asie

Antická Malá Asie

Turecko nejsou jen mešity a islám. Západní pobřeží Malé Asie byla po dlouhou dobu součást antického Řecka. Na 4 taková místa se podíváme: Trója, Pergamon, Efez a Helikarnassos.
Cestopis z výpravy „Antická Malá Asie“ z roku 2019 napsal Tom_

Zážitky pro tebe sepsal Tom_

15. 12. 2020, poslední aktualizace 2020-12-15T13:52:04+01:00

Tom_ Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 2 cestopisy .

Komentáře

Londýn, Stonehenge a Cambridge s kachničkou Jarynem 🐥💛
Jaryn 2022-08-11T07:50:57+02:00 0 komentářů
Spojené Království 2022

Jak jsme se vydali na prodloužený víkend do Londýna a jeho okolí (Budget 10 000 CZK). Hello darling! 💂Londýn je úžasná destinace pro víkendový výlet po Evropě.. letadlem jsem tu za chvilku, procvičím angličtinu, pokochám se památkami, ochutnám místní speciality, dám si pintu piva a…

6 dní vlakem po Evropě
Avatar uživatele Palin
Palin 2022-08-11T04:49:57+02:00 1 komentář

Vlakem za trocha dobrodružstvím. Batohy na záda, spacák pod širák a naše cesta byl náš cíl.. Letošní letní dovolenou jsem se jako už tradičně rozhodl strávit v pohybu a bez válení na jedno místě . Přibral jsem k sobě svého bratrance který se mnou už delší dobu chtěl někam vyrazit, určili…

Měsíc v Ázerbájdžánu
Batuzkar 2022-08-09T20:31:37+02:00 0 komentářů
Ázerbajdžán 2022

Tento cestopis je z mé třetí cesty do Ázerbájdžánu a dává si za cíl doplnit hlavně informace o zajímavostech a lokacích, které se nevešly do itinerářů předešlých cest. Tentokrát jsem v této zemi…

🙏 Praktické
Pobaltí je jako G bod
Kafíno 2022-08-09T12:23:05+02:00 1 komentář
Evropa 2022

Litva s Estonskem a ještě na skok do Finska.. Neobjevené PobaltíPobaltí je jako G bod! Většina z nás o něm někdy něco málo či více slyšela a tak nějak přibližně ví, kde ho hledat. Ale jen hrstka vyvolených ho opravdu najde! A já protože…