3. Polsko

Cestopisy z Polska

Příběhy z výprav z Polska napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Polska

Na lyže do Švédska v době COVIDové
Katka S 2021-03-16T22:12:17+01:00 14 komentářů
Evropa 2021

Lyžování i krásy švédských měst i přírody v době COVIDu. Jak jsme ujeli přes 4000 km při lockdownu a zavřených hranicích okresů:-) . Letošní výběr lyžařské destinace byl silně ovlivněn dobou COVIDu. Všichni mě sice přesvědčovali, že letos to na lyže nebude, ale když já se tak nerada vzdávám… Bansko v Bulharsku jsem vyloučila…

Slnečný roadtrip k mrazivému Baltiku
tonic 2021-02-20T09:55:43+01:00 0 komentářů
Polsko 2021

Po polroku sme sa aspoň na pár dní vydali mimo Slovenska. Výlet na sever Poľska, rýchle zbúchaný pár dní pred zmenou hraničného režimu, mal byť skôr z "núdze cnosť", no zimný Baltik nás očaril. Pokračovanie na mojom blogu:https://tonicove.sk/slnecny-road...u-baltiku/

Jak jsme navštívili 13 zemí během Covid roku 2020
Vojta Adami @ytadami 2021-01-04T21:14:43+01:00 4 komentáře
Napříč světem 2020

Cestování během roku 2020 byla nepochybně ještě větší výzva než kdy jindy. Mrkněte, jak jsme si s touto výzvou poradili my :). Hned na úvod je dobré poznamenat, že jsem se seznámil se slečnou Terezkou až v březnu (ano v tom "nejapokalyptičtějším" měsíci roku 😅), tudíž z čísla 1 a 2 uvidíte pouze moji dokumentaci, číslo 7 …

Dva týždne okolo Poľska
cizy 2020-10-08T13:44:45+02:00 2 komentáře
Polsko 2020

Road trip krajinou našich severných susedov od jej západných hraníc s Nemeckom popri Baltiku cez Mazury až k Bielovežskému pralesu pri hraniciach s Bieloruskom. . O tom ako Korona, resp. SARS-Cov-2 – keď už mám byť exaktný – narušila, zničila alebo zrušila cestovateľské plány komukoľvek je úplne zbytočné diskutovať, tak tu nebudem nariekať. Pokým pri…

KRAKOV za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-09-25T11:34:05+02:00 30 komentářů
Polsko 2020

Historické domy, obrovský rynek s podzemím a starobylou tržnicí, kostely, obchody, stánky s místními specialitami, židovská čtvrť, nádherný hrad. Především ale čtvrthodinka jízdy od naprosté senzace... Historické domy, obrovský rynek s podzemím a starobylou tržnicí, kostely, obchody, stánky s místními specialitami, židovská čtvrť, nádherný hrad... Především ale čtvrthodinka jízdy od naprosté…

Koniec leta v poľských Tatrách
tonic 2020-09-08T13:25:03+02:00 0 komentářů
Polsko 2020

Necelý tyždeň na severnej strane Tatier, kde síce nezažijete tak dramatické výhľady ako na strane slovenskej, no pomer cena/výkon vyhráva.. Zvedavosť mi nakoniec nedala a odignoroval som varovania poľských kolegov. Začiatkom posledného prázdninového týždňa som zarezervoval 6 nocí vo ville na okraji “poľského Aspenu” s príchodom o tri dni…

GDAŇSK za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-08-26T23:44:01+02:00 57 komentářů
Polsko 2020

Hanzovní pestrobarevné domečky, bílé písečné pláže a tyrkysové moře, boží "za Kačku" jídlo a neskutečné muzeum II. světové války. Prostě Gdaňsk. Polskej Karibik dostupnej za pár korun Flixbusem!. TERMÍN:21. - 25.8.2020KOMPLETNÍ CESTOPIS ZDE:https://1url.cz/@gdanskzakacku.czPROČ POLSKO - GDAŇSK? Tak původně Polsko v plánu vůbec nebylo. V plánu byly Athény! Jenomže člověk míní, semafor mění. A…

Tour de Slovakia – roadtrip po štyroch cípoch Slovenska
tonic 2020-08-18T13:10:13+02:00 0 komentářů
Evropa 2020

Rýchly letný roadtrip po celom Slovensku s cieľom navštíviť všetky krajné obce republiky. Síce nie za deň, no aj 36 hodín bolo rýchlych.. Pred mesiacom som na YouTube objavil test nového Fordu Raptor od chalanov z topspeed.sk. Tí vymysleli zaujímavý challenge – zdolať štyri “naj” obce Slovenska od svitu do mrku. Pod pojmom naj rozumej…

ROADTRIP IV
Avatar uživatele Tutina
Tutina 2019-09-15T09:53:54+02:00 0 komentářů
Evropa 2019

Letošní díl našeho ježdění po evropských silnicích.. Máme za sebou s přítelem v posledních třech letech tři roadtripy po Evropě, jejichž itinerář sem také možná jednou přidám, a tak letos nemohl chybět díl čtvrtý. Po loňském "tak dlouho se jezdí autem…

Víkend pri ruskom Baltiku - Kaliningrad
tonic 2019-08-16T11:21:22+02:00 0 komentářů
Evropa 2019

Od začiatku júla nám do obskurnej ruskej exklávy medzi Poľskom a Litvou stačia bezplatné elektronické víza. Pôvodný plán návštevy severu Poľska sme operatívne upravili a na víkend nakukli do Ruska.. Začiatkom júla Kremeľ spravil nečakane ústretový krok. Nové bezplatné e-vízavýrazne zjednodušili vstup do neďalekejKaliningradskej oblasti, obskurnej exklávy s nemeckým dedičstvom. Tá sa rozprestiera…

Potulky Portom a severom Portugalska
tonic 2019-04-23T21:47:49+02:00 0 komentářů
Evropa 2019

Na západ často nezavítam, ale Portugalsko ma veľmi príjemne prekvapilo. Nie je to ten stredomorský temperament a manana, ale jedna príjemná a neskutočne zelená krajina s výbornými stejkami a vínom:). Tady začni psát svůj cestopis...Portugalsko bolo vždy jednou z krajín západnej Európy, ktorá ma odjakživa lákala. Ako jediný z južanských štátov nemá prístup k Stredomoriu a vždy si šlo svojou…

Překvápko!!
Avatar uživatele Lucka
Lucka 2019-03-26T21:02:50+01:00 16 komentářů
Polsko 2018

Výlet do Krakova, dceřin splněný sen, zase letět letadlem. . Adélce je 13 let a naposledy letěla letadlem, když ji byly 4 roky. Děláme ji každou chvilku nějaké překvapení s výlety, ale dlouho si přála zase letět letadlem. S přáteli jsme si naplánovali výlet do…