3. Řecko

Cestopis z roku 2020 napsala Daniela

Zážitky pro tebe sepsala Daniela

26. 07. 2020, poslední aktualizace 2020-07-26T17:12:48+02:00

Daniela žije v České republice a procestovala 25 zemí světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsala pro tebe 1 cestopis a pomohla sepsat 2 průvodce .

mirjur

Hodnotný sportovní výkon, blahopřeji k dobytí vrcholu. Ale proč tolik oblečení na sobě, čekal bych, že tam bude (i přes výšku) docela vedro nebo alespoň teplo?

Avatar uživatele Iveta
Iveta

No to já třeba na Etně čekala taky (výška podobná, zeměpisná šířka taky). A přesto jsem tam v kraťasech vypadala jako exot a Rumuni v zimních bundách si mě fotili do památníčku :D Dámy mají můj neskonalý obdiv, pod touhle horou jsem se zvládla jen plácat v moři a přemýšlet, jaké by to asi bylo vyšlápnout si to až nahoru. Klobouk dolů.

Daniela
  • Přidal se před rokem
  • Napsal 1 komentář
  • (upraveno 2020-07-27T14:25:22+02:00)

Taky jsme si myslely, že nám bude tepleji, ale byla tam celkem zima a foukal pěkný vítr. Navíc při výstupu nás doprovázely mraky, takže ani sluníčko moc nepomohlo, ale pak při sestupu už to bylo lepší :)

Jinak potom jsme se taky válely den u moře a nevěřícně jsme koukaly, kde jsme to byly den předtím :D

Toskánsko po covidu
Avatar uživatele Štěpán
Štěpán 2021-06-24T14:05:09+02:00 0 komentářů
Itálie 2021

A jak jinak než opět vlakem.... Trvalo to, ale dočkali jsme se. Den co den sledovat postupné rozvolňování jak v Česku, tak v zahraničí. Jakmile to bylo jen možné, vybrali jsme první letenky. Vyhrála Itálie. Pro nás termínově, ale…

Památky UNESCO: Císařské hrobky dynastií Ming a Čching 01
Petr Bao 2021-06-24T04:34:21+02:00 0 komentářů
Čína 2018

Pokud císař bydlel v paláci za svého života, měl být pochovaný v podobném „paláci“ i po smrti. To, co užíval za svého života, ho mělo provázet i na oném světě.. V minulých dílech jsme si povídali o císařských obydlích, kde žili a pracovali císařové dynastie Ming a Čching za svého života. Podle čínských představ žije duše po smrti v jiném prostoru. Tento…

Tenerife bez pasu a občanky
Lukáš Koula 2021-06-23T19:54:45+02:00 0 komentářů
Španělsko 2021

aneb cesta s pasem tam a bez něj zpět!. Výběr destinaceCestování v covidové době sebou přináší mnoho útrap, avšak není úplně nemožné. Na konci minulého roku jsem se rozhodl, že chci alespoň na pár dní odjet za teplem. Přeci jen poslední…

Památky UNESCO:Císařský palác v Šen-jangu
Petr Bao 2021-06-23T04:35:10+02:00 0 komentářů
Čína 2018

Chceme-li se blíže seznámit s touto památkou, musíme se nejdříve vypravit do minulosti. . V minulých dílech jsme si povídali o Zakázaném městě, které je zapsané v seznamu světového kulturního dědictví UNESCO. Je tam zapsané pod položkou „Císařské paláce dynastií Ming a Čching v Pekingu a…