Z Prahy na čtyři Havajské ostrovy po celý rok. Letenky od 17 881 Kč

Jak akci využít?

Zatímco do konce ledna můžete stále využít limitované letenky z Prahy do Honolulu za 15.120 Kč, po zbytek roku vám radost udělá akční nabídka aerolinií z aliance Sky Team, které nabízejí letenky okolo 18 tisíc, což je stále o čtvrtinu levněji, než jsou standardní nabídky.

Na výběr pak krom ostrova Oahu jsou taktéž okolní ostrovy Hawaii, Kauai a Maui, přičemž lze zakoupit i multi–city letenky s příletem a odletem z jiného místa. Mezi Havajskými ostrovy pak přeletíte zhruba za 100 $, například s Mokulele Airlines.

Pro snadnější orientaci uvádíme konkrétní letiště patřící k jednotlivým ostrovům:

  • Oahu – letiště Honolulu (HNL)
  • Maui – letiště Kahului (OGG)
  • Kauai – letiště Lihue (LIH)
  • Hawaii – letiště Kona (KOA)

A chybět nebude ani orientační rozpočet na osobu:

  • Letenka – 18.000 Kč
  • Hotel na Havaji – 1.200 Kč/noc/osoba
  • Půjčení auta na den – 1.350 Kč
  • Jídlo na den – 700 Kč
  • Přelet mezi ostrovy – 1.500 až 2.000 Kč (jednosměrně)

Sdílej akci s přáteli

Akční letenky

Praha
Česká republika
Kahului
Spojené státy americké

od 17 811 Kč 

Vyhledej letenky
Zpáteční 2 přestupy 24 hod letu Rezervace na cestujlevne.com
Praha
Česká republika
Honolulu
Spojené státy americké

od 18 304 Kč 

Vyhledej letenky
Zpáteční 2 přestupy 24 hod letu Rezervace na cestujlevne.com
Praha
Česká republika
Lihue
Spojené státy americké

od 18 391 Kč 

Vyhledej letenky
Zpáteční 2 přestupy 24 hod letu Rezervace na cestujlevne.com
Praha
Česká republika
Kailua-Kona
Spojené státy americké

od 18 304 Kč 

Vyhledej letenky
Zpáteční 2 přestupy 0 hod letu Rezervace na cestujlevne.com

  Ukázka letenek z 07. 01. 2018.

Co se ještě hodí vědět

Jak je akce výhodná?

Běžná cena je 24 000 Kč. Ušetříš přibližně 25 %.

Do kdy akce platí?

Do aktualizace ocenění tarifní třídy V.

Na jaké termíny jsou letenky?

K dispozici jsou lety napříč celým rokem, vyjma července a srpna.

Jsou během letu přestupy?

Různá letiště a různé délky přestupů dle itineráře.

S kým poletím?

Lety jsou operovány aerolinkami patřící do aliance Sky Team, např. KLM a Air France.

Jaké jsou limity pro zavazadla?

V ceně je jak příruční, tak i odbavené zavazadlo do 23 kg.

35 komentářů

Žádná otázka není hloupá ani špatná. Pokud známe odpověď, rádi se o ni podělíme.

Jaktoze mi ceny ukazuji 30 000kc? Koukal sem na zacatek cervna ale i jine datumy a nic...vse drahe

Odpovědět
před 7 měs

Moje postrehy: Na Havaji prsi, ale jak kde. Pokud se nekdo placa na navetrne strane, tedy napriklad Hilo nebo Lihue, tak tam prsi mnohem vic, nez na zavetrne, typicky Kona nebo Napali coast. Levno ram beni, aleve Svycarsku mi prislo, hlavne jidlo, drazsi. Ubytko je drahy, vcetne kempu na nekterych ostrovech, kdy cini xelych 20USD. Vetsinou ale za plac, ktery muze vyuzit az 6 lidi se tremi stany (Big island), kdezto treba na Jauai 3USD,osoba, noc. V narodnich parcich je taky dvacka :-(

před 7 měs
Avatar uživatele Libor_S
Libor_S

Kde v NP chtějí za kempování 20 USD? To je asi vstupné. V Haleakala NP je to zdarma:

https://www.nps.gov/hale/planyou...amping.htm

https://www.nps.gov/hale/planyou...amping.htm

Na Big Islandu to je 15 USD za drive-in:

https://www.hawaiivolcanohouse.c...campsites/

Nebo 10 USD za celý trek:

https://www.nps.gov/havo/planyou...ike_bc.htm

Přidat odpověď
před 7 měs

Ahoj,Big Island odlet 20-25.1. na tři měsíce za tuto cenu ? dík

Odpovědět
před 7 měs

Chystáme se koupit letenky začátek - konec října. Ale potřebovali bychom k zavazadlu ještě jedno kolo..jak v tomto případě postupovat, ať cena moc nevzroste? Děkuji moc

před 7 měs
Kryštof Hájek
  • Právě online
  • Přidal se před 2 lety
  • Napsal 1666 komentářů
  • Poslat zprávu

Jediná možnost je koupit letenky a následně přes web aerolinky přidat další zavazadlo. Nicméně poplatek bude kolem 250 € celkem...

Přidat odpověď
před 7 měs

Ahoj, před pár dny jsem se z Havaje vrátila, byla jsem tam od půlky prosince a musím říci, že rozpočet na jídlo 700 CZK na den je vskutku pozitivní vidina :) To je spíše takový lehčí nákup na jeden den, ale restaurace/bistra/kavárny/apod to i při výběru těch levnějších je spíše na dvojnásobek minimálně. A cena hotelu na noc, v prosinci byly ceny trojnásobné, ale i tak bych lehce přitlačila, pokud člověk nechce spát úplně v něčem nekomfortním... Havaj je skutečně drahá a právě na jídle a vůbec každodenních útratách tam peněženka trpí nejvíce :) (příklad: marmeláda 4-5 dolarů, balík pečiva: 5 dolarů, voda: 2 dolary, džus: 5 dolarů, sladkosti/chipsy: 5 dolarů a více...) Běžná porce jídla v normální restauraci: kolem 15 dolarů na osobu, pokud tedy chceš snídat, obědvat, večeřet... tak je to i 40-50 dolarů + pití, které je v průměru od 5 dolarů... Dostat se tam je dnes cenově dostupné, ale o to víc se člověk prohne na místě. :) Procestovali jsme Oahu a Kauai a cenově velmi podobné ve všem vč. cen v supermarketech. Pokud si pak přičteš výlety, jsi na částkách, které zprvu člověk raději nevidí :) A třeba výlet lodí na Na Pali coast atd už jsou při návštěvě Kauai nutností...

před 7 měs

Konkrétně tady bych se pod ty ceny i podepsala: https://www.cestujlevne.com/akcn...-pres-cinu (přelety jsou levnější v ty nejméně pohodlné hodiny, jinak to není také úplně zdarma a v přeletech jsme za zavazadla platili tuším 15 dolarů na kus)

před 7 měs

Ahoj a proč nadojít Na Pali coast pěšky? Já tam byl v létě a na uvedené ceny se dá normálně dostat. Samozřejmě denní rozpočet lze navýšit na ∞.

před 7 měs
Andrea_Pernik

Lol. No nie kazdy chodi denne do restauraci/bister/kavaren a pod. Niekto si pripravuje jedlo sam. Spat sa da v kempe, ale podla Bookingu sa na 1200Kc/noc/osoba dostat da. Na Airbnb dokonca na ovela menej. A brat ceny hotelov v obdobi Vianoc ako smerodatne je celkom komicke. Na Havaji mam v plane stravit 2 mesiace, ale do itinerara sa mi fakt vylet lodou na NaPali coast nedostal, takze asi taka nutnost to nebude :)

před 7 měs
mirjur

ty uvedené ceny jsou asi tak na úrovni Švýcarska, možná nižší... takže by se to při rozumném hospodaření mělo dát ustát bez problémů.... ale je fakt, že na Havaj si člověk asi nemůže vézt vlastní zásoby :-)

před 7 měs
Liborek

Kde jste proboha nakupovali? :-)

Běžné fastfoody (mcdonalds, tacobell, kfc...) a supermarkety (walmart, foodland, cvs a pod) nejsou zásadně dražší než na pevnině. Nemluvě o místních food truckách, stáncích a trzích. Čerstvé ahi poke s hromadou rýže a dalších příloh jsem si na Kauiai dával za nějakých 6 dolarů, super rybí tacos u místního Mexičana byly za dolar a půl za kus, po třech jsem už nemohl, laulau nebo kalua pig bylo všechno pod deset dolarů, stejně jako klasická US snídaně v dineru (vejce, slanina, palačinky, kafe, čaj), ze které jsme se najedli dva a ještě zbylo. Jinak supermarkety mají slevové akce a večer vyprodávají "prošlé" pečivo, takže rozhodně není problém náklady na jídlo stáhnout někam k 20 USD na osobu a den, 30 USD je reálných i když nechci vysloveně jet nějaký "socka" mód.

před 7 měs
Avatar uživatele Libor_S
Libor_S
  • Přidal se před 2 lety
  • Napsal 70 komentářů
  • Poslat zprávu
  • (upraveno 2018-01-08T18:11:55+01:00)

Já jsem byl na Havaji už před 9 lety, takže se leccos mohlo změnit, ale souhlasím celkem s reakcemi na post Mirky. Jen teda jídlo v supermarketech bylo znatelně dražší než na pevnině, jak jsem si sám pak ověřil a říkali to i Američani na dovolené. Je to i logické, když se tam téměř vše dováží, pozemky a pracovní síla jsou dražší. Dalo se ale najít i jídlo za dobré ceny v levných restauracích a třeba zmrzlina za 1 USD v McDonaldu nebo u obchodu jako u nás Makro. Když si člověk vaří, tak se ale zas tolik neutratí. Kdo tam jede do přírody (a kvůli tomu Havaj hlavně stojí za to jako nejlepší trekingová destinace z malých ostrovů Pacifiku), vařit si stejně musí. Z kohoutků teče kvalitní pitná voda, tak je blbost platit 2 dolary za láhev:

https://www.hawaii-aloha.com/blo...-to-drink/

Byl jsem tam 2 měsíce (optimální doba na projetí 4 hlavních ostrovů s výlety i bez většího vylehávání na plážích, aby se člověk moc nehonil - to by pak nebyla ta "havaj") a výlet lodí na Na Pali Coast jsem nepotřeboval. Mnohem lepší je tam Kalalau Trail, ale je třeba rezervace. Jinak, kdo chce utrácet, může kromě lodi letět u kolmých srázů i vrtulníkem, ale stačí nebýt líný se projít po horní hraně těch srázů po stezce. Navíc jsme tam ani nikoho nepotkali. Z výletů bych doporučil v sezóně na Maui lodí na velryby, což není moc drahé. Jsou ale vidět z dálky i ze břehu.

před 7 měs
mirjur

Mirka: No ale tys to podala tak, že je tam draho a nelze jinak. A ono to jde pojmout různě. Každému, co jeho jest. A každá informace dobrá. :-)

před 7 měs
Liborek

Ale web se jmenuje cestujlevne.com, ne? ;-)

před 7 měs
Andrea_Pernik

Budem sa opakovat, ale da sa tam zohnat hotel za 1200 Kc/os/noc. U Airbnb sa da dokonca za taku cenu najst cela izba. Samozrejme denny rozpocet sa da navysit do nekonecnych ciastok, ako spomenul Jakub :)

před 7 měs
mirjur

Tak mi to nedalo a nastartoval jsem booking.com - týden (7 nocí) v květnu od 9000 Kč pro 2 osoby (hotelový pokoj, bungalow, apartmán...). Což je levnější než rakouské Alpy. :-)

před 7 měs
Avatar uživatele Petr76
Petr76

Dovolil bych se dámy (Mirky)zastat. Název webu snad neznamená že všichni musí jet pod stan a živit se celou dobu čínskými polívkami.

před 7 měs
Andrea_Pernik

Ale ved to nikto ani netvrdi. Uz to pisem tretikrat - tie ceny co tu ma CL zverejnene su uplne realne aj bez stanu. Aspon podla toho, co som videla na Bookingu a Airbnb. A to, ze niekto nema potrebu chodit kazdy den do restauracie, neznamena ze musi jest sracky. Ale chapem, ze niekto nic ine ako zaliat si cinsku polievku nevie.

před 7 měs
Lukáš Horák
  • Přidal se před 6 lety
  • Napsal 1392 komentářů
  • Poslat zprávu
  • (upraveno 2018-01-09T10:12:23+01:00)

I já se přidávám k zastáncům Mirky. Havaj je pro našince až extrémně drahá, co se týče ubytování a služeb. Jídlo se dá určitě řešit všelijak, ale i tak to není nic levného. Ne každý je v takovém věku nebo kondici, aby si ustlal pod širákem. Kdyby nebylo "levného" airbnb, tak pod ním asi spíme.

I pro běžné Amíky je Havaj drahá, proto raději tráví dovolenou v levnějším Karibiku ;-)

před 7 měs
Liborek

Nedalo mi to a prošel jsem své rozpočty z Havaje let 2015 a 2017. Všechny náklady za pobyt mi vycházely kolem 15 tis. osoba/týden (airbnb, jídlo, auto (mustang, jeep), přelety mezi ostrovy, výlety, vstupy, surfování a tak podobně). Rozhodně jsme se neomezovali. Celkově včetně cesty z Evropy něco přes 40 tis. Kč/osoba za celou dovolenou. Lowcost verze (bez auta a se stanem) by byla o cca 15 tis. Kč/osoba levnější. Jestli to je za 14 dní na Havaji hodně nebo málo, to ať si rozhodne každý sám. Mimochodem, kurs dolaru byl o tři (únor 2015) a čtyři (březen 2017) koruny vyšší než teď.

před 7 měs
Avatar uživatele Libor_S
Libor_S
  • Přidal se před 2 lety
  • Napsal 70 komentářů
  • Poslat zprávu
  • (upraveno 2018-01-09T13:17:15+01:00)

Ten odhad od inutihara pro low cost (15000 Kč či cca 600 USD na osobu za 2 týdny bez letenek) můžu potvrdit, pokud v tom nebude víc než 2 ostrovy. Před 9 lety to vyšlo i levněji, i když to nebyl úplný low cost. 2 měsíce bez letenky vyšly asi na 1000 USD na osobu a měsíc a měli jsme celkem 2,5 týdne půjčené auto (ve dvou, zbytek stopem nebo na Oahu autobusem a na Maui i free tours od hostelu za dýško) a já spal celkem přes 3 týdny v hostelu (kamarádka se kvůli práci vracela dříve). Je fakt, že tehdy bylo ubytování a hlavně letenky levnější (Oahu - Kauai dokonce jen 25 USD).

Jinak ohledně názvu webu to vidím tak, že je hlavně od toho, aby jsme tu dávali tipy, jak cestovat levně (ale nejen to, hlavně něco zažít atd.) pro ty, kteří chtějí cestovat levně. Kdo nechce snižovat ze svých nároků na komfort, je vítán popsat své zkušenosti, ale nemusí strašit, že je nějaká destinace pro většinu příliš drahá. Navíc ne vždy platí, že dražší destinace je ve všem dražší než obecně levné destinace. Např. zmíněná voda, kterou si musíte v JV Asii kupovat. Nebo levné autobusy na Oahu. Být to třeba levný Vietnam (Phu Quoc či jiné plážové oblasti), musíte jet v předraženém taxíku nebo riskovat zdraví s mototaxi.

před 7 měs
Avatar uživatele Petr76
Petr76

Před 9 lety byla krize na vrcholu, dolar za 19 Kč a na Havaji cenová válka 4-5 aerolinek v plném proudu. Jakou relevanci to má pro dnešek, kdy jenom kvůli inflací potřebuješ o 14% více peněz? Navíc pod "levně" a "nároky na komfort" si každý představí něco jiného. Že Mirka napsala, že jídlo v restauraci je za 50 a drink za 6 a ještě se očekává spropitné není přece strašení ale realita jako není bůhvíjak zhýralá extravagance si zajít na dovolené na jídlo do restaurace. Stejně tak bych mohl oponovat nač někdo "potřebuje" na ostrově 5x5 km Mustanga. Nepotřebuje. Chce. A je super že si to mlhl dopřát. Já jsem zase "potřeboval" absolvovat hodinový let helikoptérou bez dveří nad Kauai. Byl to zážitek na celý život. Ve 2007 to stálo 150 dolarů a byli dvě firmy (s helikoptérou bez dveří). Teď už je jen jedna a ten samý výlet stojí dolarů 310. Zrovna u destinace jako Havaj, kde letenky jsou relativně marginální položkou celkových nákladů si myslím že minimalistické scénáře mohou být dost zavádějící. Bohužel si nevedu evidenci útrat, ale ve 2012 mě vyšlo 23 dní a 3 ostrovy na cca 95,000 (pro 2) bez letenek na Havaj, což rámcově odpovídá i vašim nákladům.

před 7 měs
Avatar uživatele Libor_S
Libor_S
  • Přidal se před 2 lety
  • Napsal 70 komentářů
  • Poslat zprávu
  • (upraveno 2018-01-09T15:45:30+01:00)

Mirko, v zásadě máš pravdu, jen nevím, proč shazuješ ekonomické i ekologické chování jako "dolévání vody do lahvičky na WC". Voda se dá nalít např. v kuchyňce ubytování nebo si o to říct v restauraci atd. Podle mě je spíš bezohlednost, když lidi zanáší malé ostrovy zbytečnými plasty. Opakovaná poznámka o pytlíkových polívkách, které jí stejně málokdo kromě nějakých treků na horách, je zbytečná. K tomu se Andrea vyjádřila jasně.

S tím deštěm to je na Havaji složitější. V závětrných oblastech na jihu a západě téměř neprší (kromě pár dní v roce, kdy se změní obvyklé proudění vzduchu), ale na návětrném severovýchodě můžou propršet celé dny za sebou. Právě Havaj má ale tu výhodu, že se snadno a rychle dá z deštivých částí přesunout.

Petře, krize byla na vrcholu (dolar byl v únoru a březnu 20-22 Kč, ale stejně jsem uvedl náklady v USD, tak je to jedno) a ceny ubytování a letenek nižší, jak jsem napsal (to jsem dost ušetřil, ale tolik leteckých společností snad nebylo). Hostel stál kolem 25 USD za dormitory 100 m od pláže Waikiki s výhledem na kráter a asi 28 USD na Maui a ty ceny na květen od mirjura viz výše vychází na 60 USD na noc za dva, tak to není takový rozdíl. Ale třeba na půjčovném za auta se to neprojevilo (spíš jich byl nedostatek kvůli nuceným prodejům aut koupených na úvěr, 1. týden na Big Islandu se nedalo nic půjčit kromě pickup trucku, když měli prodloužený víkend na President's Day). Ceny potravin v USA při krizi asi neklesly. Benzín byl levnější, ale tolik km se tam neprojede (to byl mj. důvod, proč má následná cesta po kontinentálních USA byla dražší v přepočtu na měsíc než Havaj). Do 14% rozdílu za inflaci se hravě vejdu na to porovnání s odhadem inutihara, když zohledním, že to nebylo jen bez auta a ubytování (to by jinak tehdy bylo mnohem levnější). Jo a byl jsem tam i v Polynéském kulturním centru včetně večeře a večerního představení, což patří k dražším atrakcím Havaje.

Ta vaše cesta mi vychází 3x dražší v přepočtu na den než naše: asi 100 USD na osobu a den, tedy 3000 USD na osobu a měsíc, zatímco naše na 1000 USD na osobu a měsíc.

před 7 měs

Pro zajímavost, máme před sebou 12 nocí na Oahu a Bis Island, dva dospělí a dvě malé děti. Za 14 dní budeme už tam, takže booking probíhá na poslední chvíli. Nejsme kempovací typy, spát budeme ve dvou hotelích. Vychází mi to na cca 55 tisíc za 12 nocí, 5 snídaní a 12 dní půjčeného auta. Není to úplně minimum možného, ale ta nejlevnější ubytování nemají zrovna dobrá hodnocení. Odhadem by šlo jít o cca 5-8 tisíc Kč dolů (nebo taky 5-8 tisíc USD nahoru :-)). K tomu přelet tam a zpět za velmi krvavých 16 tisíc, sleva na dítě žádná, platba za kufr by měla být 15 USD. Airbnb v našem případě ceny nijak nevytrhne, dostupné nabídky (a není jich mnoho) jsou plně srovnatelné s levnými hotely, často není dostupné parkování nebo si za něho řeknou nechutně mnoho.

před 7 měs
Avatar uživatele Libor_S
Libor_S

Mirko, v pohodě, jen ta zmínka o WC hned po pytlíkových polívkách prostě vyzněla posměšně. O jiných nápojích než vodě jsem se nezmiňoval. Zbytečný plastový odpad, který končí na skládkách (odhazování na zem jsem nemyslel) na malých ostrovech, přírodě neprospívá. Na Oahu mají aspoň už teď spalovnu pro vlastní odpad. Volbu každého utrácet více za ubytování než minimální možné částky tu nikdo nezpochybňoval.

před 7 měs
Avatar uživatele Petr76
Petr76

Za každé smoothie zabije Bůh jedno malé koťátko. Za kafe ve Starbucks dvě.

před 7 měs
Avatar uživatele Libor_S
Libor_S

To byly jen přívalové povodně, které na ostrovech poměrně rychle odtečou. Už druhý den odvolali varování:

http://mauinow.com/2017/12/20/se...d-warning/

V Kahului a okolí napršelo asi 140-190 mm za den (někdy až 50 mm za hodinu), což je cca 2x tolik než tam naprší v průměru za měsíc v deštivější zimě. Pod vodou bylo asi jen Kahului a okolí a navíc nějaké sesuvy půdy na severním pobřeží. To se na Havaji občas stává a může se stát kdekoliv na světě. Já jsem dokonce jednou na Atacamě musel objíždět most, který nedlouho před tím strhla taková přívalová povodeň. I déle trvající deštivé počasí s povodněmi v jinak sušších částech může někdy nastat, ale je to málo časté.

Jinak opravdu na jihu a západě moc neprší zatímco na severovýchodě často ano:

https://en.wikipedia.org/wiki/Ho...lu#Climate

https://en.wikipedia.org/wiki/Hi...nd_climate

My jsme jednou přijeli do skanzenu na pobřeží západně od Mauna Kea a spustil se déšť. Všude byla žlutá tráva, tak jsem se zeptal prodavačky, která tam pracovala, jestli prší často. Ona odpověděla, že naposledy pršelo asi před 3 měsíci (a to byly deštivější měsíce dle statistik).

před 7 měs
Liborek

Ta diskuze se posunula někam, kam jsme možná nikdo nezamýšleli. Ani nemyslím, že bychom byli nějak ve sporu. Prostě každý má priority jinak, někdo si dá kafe za 6 USD a večeři za 50 nebo si zaplatí snídaní v hotelu, někdo kafe nepije, večeři dá ve foodtrucku a připlatí si za Mustanga nebo za výlet vrtulníkem. Nebo si to postaví úplně jinak. Prostě pointa byla, že ze své zkušenosti můžu potvrdit, že odhady cen, co mají kluci u té nabídky jsou reálně dosažitelné, aniž by znamenaly nějaké omezování se. A každý si to snad umí sečíst a říci si, jestli je nějakých 5000 Kč pro dva za den moc nebo málo. Kdo chce šetřit, tak buď na Havaj vůbec nepojede, nebo je prostě smířen s tím, že si musí něco odpustit.

A když jsme tam byli podruhé, tak jsme s náklady pracovali jinak a celá dovolená vyšla i o něco levněji než první pobyt, i když jsme toho stihli více (včetně noci v Paříži před odletem a celodenní přestávky v LA na cestě zpět).

S počasím a deštěm to je značně ošemetné, skoro jako loterie. V Kapaa mě ve čtyři ráno budilo na mobilu varování před povodní (ani jsem netušil, že to má takovou funkci), ranger v Koke'e mi říkal, že máme zrušit treky, protože bude pršet několik dní a lidi, co bydleli v kempu, balili a odjížděli. No a už večer bylo modro a zbytek pobytu jsme déšť nezažili. Na Oahu v Kailue se nám domácí omlouval, že prší, protože jsou deštivé měsíce (návětrná strana), ve Waianae (závětrná strana) si domácí dva dny poté stěžoval, že dlouho nepršelo a je málo vody. Docela zábava :-)

Ještě bych si dovolil oponovat ohledně místních rumů - zkoušel jsem jich několik a všechny byly dost hrozné a chuťově se moc nelišily od Božkovu, což mi přišlo smutné. A myslím, že i v některé jiné diskuzi o Havaji před nimi lidi varovali. Ale třeba se časem zlepší. Místní "craft beers" jsou určitě lepší tip.

Přidat odpověď
před 7 měs

Ahoj, nějaký stop-over třeba na dva dny v LA asi neklapne za tuhle cenu, co? Ideálně po cestě tam, na ostrov Kauai nebo Big Island :) Díky. Lenka

před 7 měs

cesta tak tři týdny někdy v dubnu :)

před 7 měs
Kryštof Hájek
  • Právě online
  • Přidal se před 2 lety
  • Napsal 1666 komentářů
  • Poslat zprávu

Ahoj, stopovery bohužel v tomto případě nejdou, resp. ano, ale + cca 4-5 tisíc.

Přidat odpověď
před 7 měs

Ahoj, prosím, nebyl by nějaký termín na srpen pro 2 osoby na 14 - 18 dní? Děkuji.

před 7 měs
Kryštof Hájek
  • Právě online
  • Přidal se před 2 lety
  • Napsal 1666 komentářů
  • Poslat zprávu

Ahoj, prázdniny jsou bohužel z akčních letenek vyňaty, jako obvykle - tam se s dobrou cenou počítat nedá.

před 7 měs

Škoda, já četl, že vyňat je jen červenec, tak jsem doufal, že v srpnu něco je. I tak díky moc.

Přidat odpověď
před 7 měs
Avatar uživatele

Nechceš klikat? Přidej se mezi nás! (pokud nejsi robot)

Další akční letenky

ušetříš až 35%
To bude jízda!
ušetříš až 36%
A už tam budem?
ušetříš až 27%
To musíš vidět!
3812 starších akcí