2. Střední Amerika
  3. Mexiko
  4. Mexiko úplně pro všechny

Mexiko úplně pro všechny

Mexiko se stalo během pandemie v letech 2020 a 2021 populární destinací dostupnou pro všechny, kteří se chtějí na chvíli vrátit do normálu. V květnu 2021 jsem ho navštívil i já. Na delší cestě do USA.
Avatar uživatele Danny.709
Cestopis z roku 2021 napsal Danny.709

Zážitky pro tebe sepsal Danny.709

09. 07. 2021, poslední aktualizace 2021-07-09T23:16:02+02:00

Danny.709 žije v České republice a procestoval 48 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 4 roky, napsal pro tebe 4 cestopisy .

Marek

Přečteno na jeden zátah. Krásně vše dopodrobna popsáno. Moc děkuji.

před 2 hod
Avatar uživatele mmksvestky
mmksvestky

Taky se připojím s poděkováním. I když předpokládám, že pokud se nic nepo*ere, tak nás čeká "jen" Yukatán, přečetl jsem vše a určitě se k tomu budu ještě vracet a dělat si "výpisky", kam, za kolik atd. atd.

před 10 hod

Danieli, tak jsem po dvou nebo třech dnech dočetla. Díky moc. Místy jsem se ráda a nahlas zasmála. Velký respekt pro Vaši ženu Terezku, musí být skvělou společnicí do nepohody. Oceňuji kombinaci informací a pocitů 👍. Ještě jednou díky.

Ahoj Betty. Děkuji ☺️ Je pravda, že občas je to s Danem náročné, ale zase nikdy nenudíme 😉

Terko, díky, to jsem nečekala! Jste moc sympatický pár👏. Přiznávám, že jsem ve vyprávění někdy viděla nás s manželem. Jedna kamarádka říkala, že pokud je více možností, my vždy vybereme tu nejhorší. Jen pořád nevíme, jak my to děláme 🙂 Ale jak píšete, nenudíme se, i banální procházka může být dobrodružství 😊

Avatar uživatele Daniela
Daniela

Ahoj. Mexiko je skvělé. Valladolid mě neuchvátil. I v necivodové době to bylo ospalé městečko, které bylo jen vstupní bránou k pyramidám. Je pravda, že jejich cenota kousek od centra neměla chybu. Jediná plusová hodnota. Co mě opravdu vzalo za srdce byl ostrov Holbox. Neměl chybu. Tak nějak vypadal Cozumel před 10-ti lety. Tulum je kapitola sama pro sebe. V každém podniku jiné mochito a všude dokonalé. Autobusy po celém Yucatánu 1+. Za mě 1+ za vyčerpávající cestopis.

Chile-skvělý zážitek
Jiří Kafka 2021-07-27T19:37:33+02:00 0 komentářů
Chile 2020

Můj první sólo trip v 50 letech a hned do Jižní Ameriky.. Nikdy není pozdě si začít plnit svoje sny!Na úvod se asi sluší říct něco o sobě.Jsem tzv.Husákovo dítě,ve škole ruština a dál než do Krkonoš jsem se niky nepodíval.Po euforii ze sametové revoluce…

Českou Třebovou cestou necestou
Avatar uživatele cikarijo
cikarijo 2021-07-26T20:12:00+02:00 2 komentáře

Konečně! Tak a je to tady, konečně padl zákaz cestování pouze v okresu a my zase můžeme i za "hranice".:)Toho se musí ihned řádně využít, takže po kratším plánování je rozhodnuto, že se podíváme…

Sardinie, asi jednou stačilo
Avatar uživatele mmksvestky
mmksvestky 2021-07-26T15:24:38+02:00 4 komentáře

pohled nepravého. Už na začátku musím napsat, že můj pohled je hodně poznamenaný tím, že to není úplně můj šálek vysněné dovolené, ale to neznamená, že jsem tam jet nechtěl a že toho lituju. Celé to vzniklo v podstatě…

Carretera Austral - cesta do pravěku.
Zbyněk Milfait 2021-07-25T18:43:32+02:00 0 komentářů
Chile 2019

Tato legendární chilská silnice vás na svých 1247 km mnohokrát zavede do míst jak vystřižených z obrazů Zdeňka Buriana. Jen ten dynosaurus ne a ne se ukázat.. Začátek této jedné z kultovních amerických silnic je ve městě Puerto Monnt, kde navazuje na panamerickou dálnici. Do města se dostanete mnoha způsoby, nejrychleji letecky nebo busem častými spoji ze…