2. Střední Amerika
  3. Nikaragua

Cestopisy z Nikaraguy

Příběhy z výprav z Nikaraguy napsané cestovateli jako jsi ty

Nejnovější cestopisy z Nikaraguy

GRÓNSKO za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-04-02T19:24:09+02:00 85 komentářů
Napříč světem 2020

Snila jsem o Grónsku, letěla do střední Ameriky. Mám za sebou NIKARAGUAU za KAČKU, a KOSTRARIKU za KORONU. . SNILA JSEM O GRÓNSKU, LETĚLA DO STŘEDNÍ AMERIKY..Toto není cestopis ani z Nikaraguy, ani z Kostariky. Ty  jsou teprve ve výrobě.. Toto je popis vývoje cesty a nejdůležitější body, díky nimž jsme se…

NIKARAGUA za KAČKU, den 4️⃣a 5️⃣ ➡️ vulkány MASAYA a MOMBACHO
Kateřina Ostrá 2020-03-13T21:56:04+01:00 60 komentářů
Nikaragua 2020

Sopka vedle sopky. Ať už neaktivní nebo aktivní, pořád RESPEKT. Země, která zastaví tep a po pár vteřinách ho rozbuší. Jak splašený koně. To vše je Nikaragua.. NIKARAGUAzaKAČKU, den 4️⃣ - MASAYA VOLCANODnes nás čeká den, na který nemůžu těšením se dospat.. Budíček ve 4 🙈🤣 (kecám, tentokrát se s tím časovým posunem trochu peru, no..).Každý den park otevírá …

NIKARAGUA za KAČKU, den 3 ➡️ GRANADA
Kateřina Ostrá 2020-03-10T01:18:18+01:00 5 komentářů
Nikaragua 2020

...tohle je skutečná Nikaragua. Hrozná chudoba a i přes to - úsměv na tváři... A protože je pro Vás na čtení jednoho ZA KAČKU "cestopisu" moc, co takhle daily report? 😜😉Datum: 8.3.2020GRANADA..Vstáváme v Leonu. Ráno jsme si dali budíček okolo 5 hodiny ranní.  Vůbec to nevadí …