3. Portugalsko
  4. "Pěškobusem" po Madeiře

"Pěškobusem" po Madeiře

Třetí návštěva Madeiry... týden turistiky...
Avatar uživatele Jan Chrastina
Cestopis z roku 2020 napsal Jan Chrastina

Zážitky pro tebe sepsal Jan Chrastina

14. 02. 2020, poslední aktualizace 2020-02-16T20:09:13+01:00

Jan Chrastina a procestoval 19 zemí světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 2 cestopisy .

lma

Jo busem Madeira úplně v pohodě já to absolvoval loni v listopadu z 80% stejná místa.

Jen mě u společnosti Rodoeste mátla čísla busů,kdy jsou některé linky spojené či se jede část trasy a pak se přestupuje do jiného,takže na autobusu svítí jedno číslo a další jsou uvedena na tabulce za sklem.

Mě takto skoro ujel poslední bus z Funchalu do Porto Moníz,když jsem si té tabulky za sklem všiml až když se bus rozjel....naštěstí zastavil na semaforu a řidič ještě otevřel.

před měs
baca12

Dakujem za super popis madeiry, co sa dalo busom, som obehal.

Vdaka korone prakticky ostrov bez turistov :)

před měs

Dolinou Sedmi Triglavských jezer
Avatar uživatele Danny.709
Danny.709 2020-07-10T17:34:14+02:00 0 komentářů
Slovinsko 2020

Slovinsko nabízí bezpočet treků napříč Julskými Alpami, z nichž nejoblíbenější je výstup na horu Triglav. My se rozhodli z kraje července projít méně náročnou trasu údolím Sedmi Triglavských jezer.. SlovinskoSlovinsko je pro mě takovou malou srdcovkou. Je to místo, kde jsem strávil půl roku na studijním výjezdu a během těchto šesti měsíců poznal takřka celou zemi. I proto se sem dodnes rád…

Potulky Liptovom
tonic 2020-07-06T20:59:27+02:00 0 komentářů
Slovensko 2020

Letné prechádzky čarovným Liptovom. Fotoblog a zápisky tu:https://tonicove.sk/predlzeny-vi...-fotoblog/

Dvoutýdenní Tour de Karibik
Mája 2020-07-02T13:44:33+02:00 1 komentář
Střední Amerika 2019

Plavba a cestou necestou přes Guadeloupe, Puerto Rico, St.Maarten, St. Kitts, Antigua a Barbuda, St. Lucia a Barbados. Letadlem, lodí, loďkou, na koni, třemi auty, pěšky, na vodním skútru, taxíkem.. dopravních prostředků jsme vystřídali několik :)  Jako každá naše cesta, i tahle začala tady. Letenky z Paříže do…

🙏 Praktické
Na skok do Kambodži
Jakub 2020-07-02T10:01:46+02:00 5 komentářů
Kambodža 2019

Autobusem z Thajska k podvodům na hranicích v Poi Petu až do Siem Reapu na chrámy Angkoru a Floating Village.. Jak už popisuji ve svém prvním cestopisu "Thajsko od severu na jih - 28 dní", tak jsme si udělali, při přesunu ze severu na jih, menší zajížďku do sousední Kambodži, a to zejména kvůli starobylému…