3. Portugalsko
  4. "Pěškobusem" po Madeiře

"Pěškobusem" po Madeiře

Třetí návštěva Madeiry... týden turistiky...
Avatar uživatele Jan Chrastina
Cestopis z roku 2020 napsal Jan Chrastina

Zážitky pro tebe sepsal Jan Chrastina

14. 02. 2020, poslední aktualizace 2020-02-16T19:09:13+01:00

Jan Chrastina a procestoval 19 zemí světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 4 cestopisy .

p.karlicek

Díky moc za inspiraci před naší cestou na Madeiru

lma

Jo busem Madeira úplně v pohodě já to absolvoval loni v listopadu z 80% stejná místa.

Jen mě u společnosti Rodoeste mátla čísla busů,kdy jsou některé linky spojené či se jede část trasy a pak se přestupuje do jiného,takže na autobusu svítí jedno číslo a další jsou uvedena na tabulce za sklem.

Mě takto skoro ujel poslední bus z Funchalu do Porto Moníz,když jsem si té tabulky za sklem všiml až když se bus rozjel....naštěstí zastavil na semaforu a řidič ještě otevřel.

baca12

Dakujem za super popis madeiry, co sa dalo busom, som obehal.

Vdaka korone prakticky ostrov bez turistov :)

Vánoce na Islandu s kachničkou Jarynem 🐥💛
Jaryn 2022-01-17T23:12:46+01:00 0 komentářů
Island 2021

Jak jsme se vydali strávit Vánoce na Islandu.. s vodopády, gejzíry, koupáním a polární září 🎄 ( Budget 10 000 CZK). Halló ❄️Na Islandu už jsem byl.. vlastně tam byl kde kdo 🤭 Nádherná příroda kousek od evropské pevniny doslova volá srdce všech jejích milovníků 💛 A když k tomu zavolá i Wizz, že má super levné…

Od pobřeží k pobřeží.
Zbyněk Milfait 2022-01-17T19:54:49+01:00 0 komentářů
Argentina 2019

Město tanga Buenos Aires, ráj vinařů Mendoza, ráj trekařů N.P. Aconcagua a přístavní Valparaíso.. Jedno z nejhezčích měst na světě dle mého vkusu leží u Atlantiku a má i krásné a výstižné jméno - Buenos Aires. Vzduch je zde vzhledem k blízkému oceánu a množství stromů a parků v blízkosti centra…

Tenerife - bez půjčení auta

Tenerife - nádherná destinace vhodná k návštěvě v kteroukoliv část roku. Tenerife je super i na aktivní dovolenou s dětmi. Najdete tam i jednoduché túry, které zvládl v pohodě i můj 6letý syn.…

Ao Nang (Krabi)
petrros 2022-01-16T18:48:12+01:00 0 komentářů
Thajsko 2022

… z Kho Lantra jsme zamířili na Krabi…. Na úvod je důležité říct, že jsem na Krabi byli v době Covidu a pozastaveného přidělování vstupů v režimu “Test&Go”.  Ao Nang je přímořská vesnice, typická pro Thajsko, nic extra tu nečekejte,…