Cestopisy dobrodruhů

Příběhy z výprav z celého světa napsané cestovateli jako jsi ty

Taky máš kapsy plné zážitků? Vytvoř krásný cestopis raz dva a poděl se o něj se světem!

Antarktida na poslední chvíli
Petr Travnik 2021-01-12T13:12:06+01:00 13 komentářů
Argentina 2020

Last Minute nabídka díky COVIDuO Antarktickou výpravu jsem se již nějakou dobu zajímal, jelikož se jednalo o poslední kontinent do mé cestovatelské sbírky. Na začátku roku 2020 jsem ještě bydlel v Torontu a začal obvolávat cestovní agentury, které expedice zajišťovaly a nakonec se mi podařilo udělat rezervaci na lodi MV Ushuaia na přelom listopadu a prosince 2020. Ve stejné době se začaly objevovat první zprávy o záhadné nemoci z Wuhanu a celosvětová pandemie byla na spadnutí. Co jsem dále…

Další skvělé cestopisy

Švédsko - v zimě je to paráda
Andrea Kaucká 2021-01-06T11:20:03+01:00 13 komentářů
Evropa 2017

V krystalově ledové noci zíráme na jasnou oblohu a čekáme na zelené divadlo, zatímco z teepee je slyšet nádherný zvuk praskajícího ohně v malých kamínkách.... Skandinávie byla, je a bude pro nás přitažlivou destinací. Naprostý protiklad toho, co si užíváme každoročně po několik měsíců – teplo a žhavé slunce afrického kontinentu. Švédsko bylo naším domovem…

Jak jsme navštívili 13 zemí během Covid roku 2020
Vojta Adami @ytadami 2021-01-04T21:14:43+01:00 4 komentáře
Napříč světem 2020

Cestování během roku 2020 byla nepochybně ještě větší výzva než kdy jindy. Mrkněte, jak jsme si s touto výzvou poradili my :). Hned na úvod je dobré poznamenat, že jsem se seznámil se slečnou Terezkou až v březnu (ano v tom "nejapokalyptičtějším" měsíci roku 😅), tudíž z čísla 1 a 2 uvidíte pouze moji dokumentaci, číslo 7 …

Karanténa v Himalájích
Libor Skophek 2020-12-25T22:33:19+01:00 2 komentáře
Indie 2020

Jak jsem se skrz přituhující opatření boje proti koronaviru málem nedostal do nádherného podhůří Himalájí. Ještě před čtrnácti dny běžel život v Indii v zaběhlých kolejích, i když v médiích po celém světě byl již po několik týdnů hlavním tématem počet nakažených novým koronavirem z wuchanského trhu…

Gabon domov nejen gorily nížinné
Jack 2020-11-13T11:18:03+01:00 2 komentáře
Gabon 2020

...po dvou a půl hodinách marného čekání, se rozhodujeme, že to pro dnešek vzdáme. Ale přesně v tomto okamžiku, přichází zpráva, že gorily byly objeveny.... Přistáváme v hlavním městě Gabonu, v Libreville. Následuje bezproblémové odbavení a přesouváme se na náš dnešní hotel, ležící na gabonské pláži. Neupravovaná pláž, ale  odpovídá dnešním  standardům,…

Nejnovější cestopisy

Cesta z jižního ostrova Nového Zélandu na severní tam a zpět...
Martin Kudrna 2021-01-17T16:59:34+01:00 1 komentář
Nový Zéland 2015

Co všechno se může přihodit běhěm 1200km?. Rád bych zvěčnil jeden můj příběh, který se mi stal, během mého pobytu na Novém Zélandu, kde jsem pobýval jeden rok. Byl jsem na Novém Zélandu na Working holiday visa. Tyto víza umožňují držitelům…

Bahrain
Jack 2021-01-14T20:31:45+01:00 3 komentáře
Bahrajn 2017

I přes to, že se jedná o velmi malý ostrovní stát v Perském zálivu, jehož většinu území zabírá poušť , už kvůli dávné historii tohoto místa ,stojí za to strávit tu pár dní. . Království Bahrain, jehož území bylo osídleno již od prehistorických dob. Mimo jiné zde žila a vzkvétala  dávná civilizace Dilmun.  Dnes  tady stojí  super moderní hlavní město Bahrainu Manama,  kde…

Budapešť z druhé strany.
Jiří 73 2021-01-13T15:47:07+01:00 4 komentáře

Opět napíšu pár poznatků z města které miluji a rád se tam vracím. Patří k těm ,ve kterých se člověk cítí jako doma , stejně jako v Praze a ve Vídni.  Letecky se tam z Prahy dostanete za pár korun a…

Antarktida na poslední chvíli
Petr Travnik 2021-01-12T13:12:06+01:00 13 komentářů
Argentina 2020

Když v jednu únorovou středu roku 2020 přišel telefon s last minute nabídkou od agentky, neváhal jsem a během osmi dní už jsem se naloďoval v nejjižnějším městě Argentiny na expediční loď. Last Minute nabídka díky COVIDuO Antarktickou výpravu jsem se již nějakou dobu zajímal, jelikož se jednalo o poslední kontinent do mé cestovatelské sbírky. Na začátku roku 2020 jsem ještě bydlel v…

"Ztracené" ostrovy v Guinejském zálivu - São Tomé & Príncipe
Petr Hingar 2021-01-08T12:57:53+01:00 2 komentáře
Svatý Tomáš a Princův ostrov 2020

Když jsem se rozhodoval kam pojedu, tak jsem věděl jedno. Po dlouhé době jsem se chtěl podívat někam do Afriky. Po zvážení, kam mne pustí Covid a zároveň s ohledem na “co nejvíce neturistickou” zemi,. Když jsem se rozhodoval kam pojedu, tak jsem věděl jedno. Po dlouhé době jsem se chtěl podívat někam do Afriky. Po zvážení, kam mne pustí Covid a zároveň  s ohledem na “co nejvíce neturistickou” zemi…

Výstup na Kilimandžáro trasou Rongai
Stanley 2021-01-06T18:58:12+01:00 7 komentářů
Tanzanie 2018

Jsme parta čtyř nadšenců, kteří si splnili svůj sen a v roce 2018 podnikli úspěšný výstup na Kilimandžáro (Kilimanjaro). . Výstup nebyl úplně bez obtíží, ale všichni jsme se nakonec dostali na první pokus až na nejvyšší vrchol Kilimandžára s názvem Uhuru Peak.Pro výstup jsme si zvolili trasu Rongai. Je to jediná trasa…

Švédsko - v zimě je to paráda
Andrea Kaucká 2021-01-06T11:20:03+01:00 13 komentářů
Evropa 2017

Zanzibar jako jediná možnost
Avatar uživatele Martina
Martina 2021-01-05T22:39:28+01:00 2 komentáře

Vypadnout do tepla na Vánoce a Silvestra je vítaná změna. Půjčit si skútr a projet to tu, už tak úžasné nebylo, ale to tyrkysové moře a bílé pláže nám to vynahradily.. Jet na dovolenou do teplých krajin v zimě byl můj sen. Představa tepla, sluníčka a moře je nádherná. Koronakrize cestování ale značně omezila, a proto na nás zbyl Zanzibar, Mexiko a Dominikána.…

Kopcovité Amalfské pobřeží a na skok do Říma
Kateřina Piskačová 2021-01-05T14:00:04+01:00 0 komentářů
Itálie 2020

Posledních pár let alespoň jeden výlet pustí naší peněžence žilou. Letos to bylo při výletu na Amalfské pobřeží, a ačkoli celková částka výletu přesáhla o pár tisíc náš rozpočet, rozhodně to stálo.. Na naši druhou letošní cestu jsme se vypravili jen sami s Tomášem. Za cíl jsme si dali opět Itálii, ale tentokrát jsme se rozhodli objevovat italské regiony Lazio a Campanii. Nebudu vám lhát, naše…

Apulie a Matera 2020
Kateřina Piskačová 2021-01-05T12:53:22+01:00 0 komentářů
Itálie 2020

Jsou místa, která člověka uchvátí svou krásou, kulturou a atmosférou. Pro mě je jedním z těchto míst Itálie, konkrétně Apulie. Nespoutaný jih Itálie, který ani zdaleka nepřipomíná uhlazený sever. . Začátkem roku 2020 jsme měli stejně jako mnoho ostatních velmi odvážné cestovatelské cíle. Mluvili jsme dokonce o další cestě do Afriky. Tentokrát do země, která by byla z námi navštívených států…

Jak jsme navštívili 13 zemí během Covid roku 2020
Vojta Adami @ytadami 2021-01-04T21:14:43+01:00 4 komentáře
Napříč světem 2020

Vánoční Mallorca GR221
Avatar uživatele Karolína
Karolína 2021-01-04T18:07:56+01:00 1 komentář
Španělsko 2020

Prosincové vydání GR221 Andratx - Alaró v době covidové.. Na začátku prosince se uvolnili podmínky cestování, rozhodli jsme se strávit svátky na Mallorce. Ryanair letenky za 1.700,- včetně zavazadla, nicméně nutnost PCR testu, to nás ale neodradilo a tak to…