Cestopisy dobrodruhů

Příběhy z výprav z celého světa napsané cestovateli jako jsi ty

Taky máš kapsy plné zážitků? Vytvoř krásný cestopis raz dva a poděl se o něj se světem!

Nejhezčí ostrovy na světě: San Blas v Panamě
Amaru Nina 2019-12-19T04:04:17+01:00 30 komentářů
Panama 2019

Pokud jste toužili najít ostrovy, které by jako z oka vypadly ze všech pirátských filmů z Karibiku, nehledejte dál. 378 ostrůvků, často menších než dvůr u vaší babičky, na vás čeká u pobřeží Panamy.. Dostali jsme se tam vlastně náhodou.Do Panamy jsme letěli, jelikož jsme našli poměrně levné letenky (kolem 12.500,-Kč za zpáteční lístek) a netušili jsme co čekat.Respektive, čekali jsme něco zcela…

Dostali jsme se tam vlastně náhodou.Do Panamy jsme letěli, jelikož jsme našli poměrně levné letenky (kolem 12.500,-Kč za zpáteční lístek) a netušili jsme co čekat.Respektive, čekali jsme něco zcela jiného. Burritos, fajitas a fajnové placičky, tedy super jídlo, hodně salsy a sluníčka. :-) Nakonec to bylo všechno jinak. Národní jídlo Panamy jsou buď hot dogy nebo hamburgery, národní pití jsou sladké milkshaky a salsa se v ulicích netančila. Asi ani není kde, pač na hodně místech chyběly chodníky…

Další skvělé cestopisy

Setkání s tarantulí na Kypru
Jarda 2019-12-07T21:39:11+01:00 46 komentářů
Kypr 2019

Aneb jak najet za týden 1100km křížem krážem po Kypru a přežít útok tarantule.. Setkání s tarantulí na KypruÚvodemPro Kypr jsme se rozhodli absolutně last minute. Abyste měli představu jak moc last minute, tak jsme prostě zadali na skyscanneru odlet z Prahy za 4 dny a přílet…

ISLAND za KAČKU
Kateřina Ostrá 2019-12-07T18:28:32+01:00 61 komentářů
Island 2019

ISLAND za VŠECHNY PRACHY 💙 . TERMÍN: prosinec 2019Země ohně a ledu, taky elfů, hor, sopek, lávových polí, ledovců, vodopádů, termálních pramenů, jezer, fjordů, pozorování velryb, ale i polární záře.. Země napůl cesty mezi…

😂 Vtipné
Maršrutkou do Gori a Čiatury za KAČKU

Po stopách největšího z generalissimů. Tak jako každý muslim musí alespoň jednou za život vykonat pouť do Mekky, každý křesťan by měl vidět Vatikán a každý lyžař a snowboardista vyzkoušet sjezdovky ve Val Thorens, tak každý komunista a…

🙏 Praktické
First time in India, sir?
Jan Bouchner 2019-11-16T04:20:42+01:00 28 komentářů
Indie 2014

Před pěti lety jsem se vydal poprvé do Asie. Fuckup příběh s relativně dobrým koncem popisuje náš první den, kterak jsme nezvládli kulturní šok a sedli na lep "vládní" turistické kanceláři. . Pyrrhovo vítězstvíNalétáváme na Nové Dillí. Z dřímoty mě probouzí hlas z reproduktoru a pár vteřin mám pocit, že letadlo stojí na místě. Ind po mé pravici na hlášení nereaguje a dál spokojeně…

Nejnovější cestopisy

Jak si užít Lisabon
Monika 2020-01-04T21:53:33+01:00 11 komentářů
Portugalsko 2019

Aneb několik tipů kde se najíst a co navštívit . Do Lisabonu (a Portugalska) se můžete podívat kdykoliv – léto i zimy jsou spíše mírné. A jelikož cena letenek v zimě klesá (ty moje stály 40E tam i zpět), tak je Lisabon ideální destinací třeba na…

📷 Krásné fotky
Martinik - Pravý Karibský ráj. 🏝🦜🦀
Lukáš Bláha 2020-01-04T18:43:10+01:00 18 komentářů
Martinik 2019

Stručně o ostrovu květin, nejkvalitnějšího rumu a těch pravých exotických pláží 🌴🦈 . Martinik je jeden z mnoha ostrovů v Karibiku, ale patří k těm civilizovanějším. Technicky spadá pod Francii a tak si můžete užít EU i v Karibiku. Francouzština nejvyužívanější jazyk, ale postačí vám…

Nejošklivější hlavní město plné kontrastů. Priština se otevírá turismu
Michael Daněk 2020-01-02T13:29:48+01:00 11 komentářů
Kosovská republika 2019

Kosovo – mladá zem s bohatou historií a množstvím kontrastů. Jaká je a stojí za zvážení návštěva této země, do které zatím jezdí českých turistů poskromnu? . Priština je českým turistům dobře dostupná především díky přímému leteckému spojení z Vídně. Zpáteční letenka vyšla v prosinci na zhruba 3 tisíc korun, pokud jste flexibilní a na termínu…

MADEIRA za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-01-01T09:02:11+01:00 41 komentářů

Tunely (milion tunelů!), neuvěřitelná stoupání, hory, kopce, levády, cesty nad mraky, cesty skrz duhu, lanovky, majáky, poncha, maracuja, monstera deliciosa, madeirské víno, unikátní letiště, kvítka... Ostrov věčného jara, květin, levád, dechberoucích hor a kolena devastujících treků v oblacích, jedinečného vína a ještě jedinečnějšího letiště. Perla Atlantiku, evropská Havaj. To vše je Madeira…

📖 Inspirující
Od cestování na kole po First Class v letadle
Daniel Valchovník 2019-12-31T16:05:24+01:00 3 komentáře

Pro většinu je tento způsob cestování nedostupný, zbytečný, netouží po něm. Někteří o něm nikdy neslyšeli a nepatří snad ani na cestujlevne. Určitě pár z vás tuto zkušenost má nebo na ní třeba čeká.…

Bali 2019 (první - let a Candidasa)
Michal Naar 2019-12-31T11:11:32+01:00 13 komentářů
Indonésie 2019

Naše březnové bali. Začalo to tím že v práci jsem vyhrál poukaz na 16.000 na ,,nákup u Invie,, a zbyly mi ješte nějaké pracovní benefit bodyMoje kamarádka Veronika nám o Bali vyprávěl již několikrát a již několikrát tam…

Myanmar 2019
Tomáš Cibulka 2019-12-30T13:46:03+01:00 8 komentářů

Týden v zemi tisíce pagod.. Podobně jako už někdy v minulosti jsem spojil Kambodžu a Vietnam, návštěva Myanmaru byla v našem případě součástí tři týdny dlouhého výletu, v rámci kterého jsme pak pokračovali do Thajska. Tento…

Vietnam + Kambodža (leden 2020)
Avatar uživatele Bára
Bára 2019-12-30T12:18:47+01:00 1 komentář
Asie 2019

Naše měsíční cesta po Vietnamu a Kambodži začíná.. Letenky koupeny, hurá na plánování. :) Jak jsme vybírali letenky? Chtěli jsme multicity (neřešit vícevstupová víza, nevracet se na stejné místo) a využít co nejvíce celý leden. To nám podstatně…

Tenerife - Přírodní ráj 🌅🏔🏝
Lukáš Bláha 2019-12-27T20:52:49+01:00 3 komentáře
Španělsko 2019

TENERIFE je kanárský ostrov věčného jara s rozmanitou divokou přírodou, která vás vrátí do dob dinosaurů 🗾🌄🦖 . Tenerife je vyhlášenou destinací pro nejrůznejší tůry a výlety. Mimo sopečného středu s mohutným vrcholem Pico de Teide zde najdete obrovské útesy, krásná pohoří, divoké pobřeží a nebo také mlžné…

Z Dublinu na severozápad Irska
Avatar uživatele divan
divan 2019-12-19T23:53:05+01:00 6 komentářů
Irsko 2019

Divoké útesy, krásné pláže, stolovou horu a ještě mnohem víc najdete na severozápadě Irska. První červencový pátek přistáváme dopoledne v DublinuVyzvedla nás kamarádka, u níž najdeme během části našeho irského pobytu dočasný domov, ležící asi hodinu jízdy od Dublinu. V sobotu jedeme do…

Jižní třetina Zanzibaru 2018/19
Miloš L. 2019-12-19T11:30:15+01:00 0 komentářů

Ostrov koření, v našem podání spíše želv, krásných pláží, dobrého jídla.... Zanzibar, 26.12.18 - 10.1.19Zanzibar se stal překvapivým cílem tradičního prosincolednového cestování.Volba na Zanzibar padla díky relativně krátkému letu, minimálnímu časovému posunu (eliminace jet…